فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

هوشمندسازی ساختمان چه امکاناتی دارد؟ ( مشاوره و آموزش هوشمندسازی )

هوشمندسازی ساختمان

همانطور که می‌دانید هوشمندسازی ساختمان، ترکیبی از انواع سیستم‌های الکتریکی موجود در یک ساختمان است و در واقع تسلط تیم مجری بر قسمت‌های مختلف، بسیار مهم است.
به همین دلیل ما در سایت پیشران کنترل سعی کرده ایم تا برخی از این موارد را به‌صورت مختصر توضیح دهیم تا علاقمندان به این رشته بتوانند با خانه هوشمند آشنا شوند.
مطالبی مانند آموزش هوشمندسازی بخش های مختلف ( دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های دزدگیر، روشنایی، سیستم‌های اعلام حریق، تابلوهای برق صنعتی و … )

اگر به هوشمندسازی ساختمان علاقه دارید، برای  آموزش های رایگان حتما اینستاگرام پیشران کنترل Pishrancontrol را دنبال کنید و سوالات خود را بپرسید.

در ادامه بصورت کلی درباره یک سیستم هوشمند اطلاعاتی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

امکانات یک خانه هوشمند چیست ؟

در خانه هوشمند شما می‌توانید تمامی تجهیزات برقی، گازی، آبی، صوتی و تصویری، سرمایشی و گرمایشی و حتی مکانیکی را از طریق موبایل، تبلت، کامپیوتر، ریموت، پیامک و حتی به‌صورت هوش مصنوعی اتوماتیک از هر نقطه جهان کنترل کنید و مهم‌تر از آن اینکه یک سیستم امنیتی فوق العاده قوی و قابل اطمینان از شما و منزلتان در برابر سرقت، آتش سوزی، بیماری‌های ناگهانی سالمندان پشتیبانی می‌کند

خانه هوشمند در تهران

برای مشاهده تجهیزات یک خانه هوشمند و مشاوره ی رایگان به فروشگاه پیشران کنترل سربزنید.

اگر بخواهیم با جزئیات بیشتر از امکانات هوشمندسازی یک ساختمان بگوییم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱) کنترل تمامی چراغ های روشنایی

با استفاده از تاچ پنل و ریموت و موبایل و تبلت و از طریق اینترنت / در محل‌های بدون پوشش شبکه اینترنت از طریق پیامک

برای بررسی سیستم های روشنایی هوشمند کلیک کنید.

شما میتوانید سناریوهای مختلفی را برای خانه خود تعریف کنید و در واقع سیستم خانه هوشمند خود را به نسبت امکانات و خواسته هایتان، شخصی سازی کنید.
برای مثال فرض کنید زمانی که سفر میکنید میتوانید حالت حضور در منزل را با خاموش و روشن کردن چراغ‌های قسمت‌های مختلف شبیه سازی کنید.

بیشتر بخوانید

احداث باغ بادام

آموزش باز کردن درب ماشین بدون کلید ساز

نکات انتخاب و خرید اسیلوسکوپ

خرید عمده کالای برق با قیمت فوق العاده

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

 ۲) کنترل تمامی تجهیزات ریموت دار

از طریق موبایل با استفاده از یک فرستنده امواج رادیویی و مادون قرمز ۳۶۰ درجه بسیار قوی
در واقع شما فقط با استفاده از موبایل میتوانید از هرمکانی کنترل تلویزیون ، ضبط ، ماهواره ، اسپیلیت و … را در دست بگیرید و به دنبال هر ریموت نگردید!

برای مثال در یک روز گرم آفتابی، قبل از رسیدن به خانه، اسپیلیت را روشن میکنید.

 ۳) کنترل تمامی تجهیزات گازی

 با استفاده از موبایل و پیامک و …

برای مثال هرزمانی که بیرون خانه بودید و فراموش کردید غذای روی گاز را چک کنید، کافی‌ست یک پیامک به سیستم بفرستید تا اجاق گاز شما را خاموش کند تا وقتی که به منزل برسید.

 ۴) کنترل تمامی تجهیزات آبی

با استفاده از موبایل، پیامک و هوش مصنوعی اتوماتیک قابل تغییر برای گیاهان مختلف
برای مثال، هنگامی که نمیتوانید به صورت حضوری به ویلای خود سربزنید، کافیست ساعات خاصی را بر روی سیستم برای انجام آبیاری تنظیم کنید و دیگر نگران مراقبت از درختانتان نباشید.

 ۵) سیستم امنیتی فوق العاده قوی و قابل اطمینان

با استفاده چندمنظوره از سنسورهای مختلف
تفاوت این سیستم با دزدگیرهای معمولی این است که شما میتوانید مکان های خاص و حتی تجهیزات خاص خود را از سرقت در امان بدارید.

به عنوان مثال اگر در حیاط منزل باز شد یک واکنش خاص از طرف خانه هوشمند دارید

مثلا تمامی چراغها روشن شوند و یک آهنگ شروع به پخش کند تا سارق دچار استرس شود، یا با باز شدن پنجره ها عکس العملی دیگر … و در نهایت اگر سارق وارد منزل شد، سنسورها فرمان به صدا در آمدن آژیر و تماس با پلیس و صاحب خانه را می دهند حتی اگر سارق برق را هم قطع کند.

 ۶) نگهداری از سالمندان و خردسالان

 به این صورت که یکی از مشکلاتی که پیش روی سالمندان است ممکن است تمام شدن داروها و یا مشکلاتی که ممکن است زمانی که در منزل تنها هستند پیش بیاید و یا عدم آشنایی کافی آنان در استفاده از تجهیزاتی مانند موبایل باشد.

در خانه هوشمند شما از طریق یک ارتباط صوتی و تصویری دو طرفه که اصلا نیازی به دخالت سالمند یا خردسال ندارد میتوانید با خیال راحت به محل کار خود بروید و همه چیز را به خانه هوشمندتان بسپارید.

 ۷) سیستم اعلام حریق حرفه ای

 به این صورت که با کوچکترین فرمانی از طرف سنسورها در ابتدا گاز خانه و بعد از آن برق اصلی خانه قطع میشود و همزمان آژیر به صدا درآمده و پیامک هشدار برای ساکنین ارسال میگردد.

خرید تجهیزات خانه هوشمند

 مهم‌ترین جزء خانه هوشمند چیست؟

مهمترین مشخصه یک خانه هوشمند که بخواهد نگرانی مشتریان را ازبین ببرد کیفیت ساخت قطعات سیستم و قیمت تمام شده آن سیستم.

از مهمترین نکات در طراحی خانه هوشمند این است که بتوانید قطعات سخت افزاری خود را چه در شرایط تحریم و چه غیر تحریم تهیه کنید.

خوشبختانه تمامی تجهیزات خانه هوشمند به راحتی و با قیمت مناسب و در اکثر شهرهای کشور یافت میشوند

مجموعه پیشران کنترل به‌صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی برق ساختمان فعالیت میکند

و در این راستا در زمینه آموزشی، کلاس‌های تخصصی برای علاقه‌مندان در گروه‌های مختلف شامل مهندسان برق، دانشجویان برق و برقکاران را برگزار می‌کند.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید