فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

نصب آنتن تلویزیون در مازندران

با شرایط نصب آنتن تلویزیون در مازندران آشنا هستید؟ آنتن به عنوان یک وسیله ضروری برای تلویزیون و منزل محسوب می‌شود. در واقع برای تماشای تمامی کانال‌های تلویزیون نیاز است تا یک آنتن با کیفیتی تهیه کنید. البته تنها خرید یک آنتن مناسب و با کیفیت کافی نیست.

بلکه این آنتن باید شرایط نصب مناسبی نیز داشته باشد. چنانچه این شرایط نصب به درستی صورت نگیرد، هر چقدر هم آنتن شما با کیفیت باشد عملکرد درستی ندارد. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی نصب آنتن با ما همراه باشید.

خدمت نصب آنتن تلویزیون در مازندران

نصب آنتن تلویزیون در مازندران هم اکنون به صورت حرفه‌ای و با کمترین هزینه انجام می‌شود. البته می‌توانید صفر تا صد مراحل نصب آنتن تلویزیون را از کارشناسان مجموعه برقیجات مشاوره بگیرید. آنتن خود به عنوان یک وسیله کاربردی است که در کنار تلویزیون استفاده می‌شود.

تلویزیون نیز به عنوان یک ابزار سرگرم کننده برای اوقات فراغت ما نقش مهمی دارد. قطعا می‌خواهید در رابطه با نحوه صحیح نصب آنتن تلویزیون اطلاعاتی کسب کنید. بد نیست بدانید انواع آنتن تلویزیون در مدل‌های آنالوگ و دیجیتال هستند، از این رو طریقه نصب آنها نیز متفاوت است.

نصب آنتن تلویزیون آنالوگ

برای دریافت شبکه در تلویزیون آنتن‌های بسیار قوی نیاز است که معمولاً هم مدل‌های هوایی برای نمایش شبکه‌های آنالوگ مناسب هستند. البته این فرآیند نصب نیز بهتر است توسط تکنسین توانمند انجام شود تا نحوه نصب آن به درستی صورت بگیرد.

با استفاده از سیم چین به اندازه یک و نیم سانتی‌متر باید کابل کواکسیکال لخت شود. در نتیجه قسمت داخلی آن نیز به اندازه پنج دهم سانتی‌متر تا سیم مغزی برش می‌خورد.

جعبه آنتن در این مرحله باز می‌شود تا برد آنتن به راحتی نمایان باشد. پس از دسترسی به برد آنتن دو حلقه روی آن وجود دارد که بزرگ و کوچکتر هستند. این حلقه‌ها توسط سه پیچ روی برد محکم می‌شوند تا حرکتی صورت نگیرد. قسمت افشانه سیم در حلقه بزرگتر قرار می‌گیرد و در نتیجه مفتول نیز در وسط سیم باشد. در نتیجه پیچ‌هایی را که باز کرده‌اید مجدداً در محل مناسب خود سفت می‌کنید.

قسمت پیچ پشت جعبه باید باز شود و در نتیجه جعبه را در یک مکان مناسبی قرار می‌دهید. پس از جا دادن جعبه مجدداً پیچ پشت جعبه را سفت می‌کنید.

آنتن روی پایه قرار می‌گیرد و برای مستحکم شدن آن نیز از چسب برق روی لوله استفاده می‌کنند. برای نصب آنتن تلویزیون در مازندران و هر منطقه دیگری تمامی این گام‌ها باید طی شود.

سیم متصل به آنتن را به سمت پایین می‌فرستید. بخشی از این سیم در قسمت جلوتر از روکش کابل اصلی آنتن نیز لخت می‌شود؛ در نتیجه فیش آنتن را به کابل باید متصل کنید.

بیشتر بخوانید: نصب دزدگیر در مازندران

نصب آنتن برقی تلویزیون

برای نصب آنتن تلویزیون در مازندران چنانچه آنتن تلویزیون شما برقی است باید از یک روش دیگری استفاده کنید. این نوع آنتن‌ها معمولاً تقویت کننده سیگنال دارند و برای آنها از سیم‌هایی با مغز مس استفاده می‌شود.

در قدم اول کمی از سیم را می‌تراشید و در نتیجه روکش فیش آنتن از آن را باید رد کنید.

پیچ فیش آنتن را به سر نازک سیم لخت متصل می‌کنید و در نتیجه با کمک پیچ گوشتی پیچ آن باید به خوبی سفت شود. البته از یک انبر دست نیز برای قسمت پایین فیش و محکم کردن آن استفاده می‌کنند.

قسمت دیگر سیم متصل به فیش آنتن را به دستگاه تقویت کننده باید اتصال دهید. در این مرحله مغزی سیم به حلقه وسط تقویت کننده متصل می‌شود. درنتیحه پس از باید سیم این قسمت را به خوبی سفت کنید.

پس از اینکه سیم پشت بام را به حلقه‌ای از تقویت کننده متصل کردید؛ فشش ماهواره‌ای به سر دیگر این سیم لخت شده متصل می‌شود.

اکنون می‌توانید تقویت کننده را به برق متصل کنید. در صورت صحیح بودن مراحل نصب چراغ روی دستگاه تقویت کننده و آنتن به صورت همزمان روشن می‌شوند.

نتیجه

آنتن تلویزیون به عنوان ضروری‌ترین وسایلی است که برای دریافت کانال‌های مختلف تلویزیون به آن نیاز است. همه مشتریان به دنبال با کیفیت‌ترین، پیشرفته‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین آنتن‌های موجود در بازار هستند. البته یک آنتن با کیفیت باید با در نظر قرار دادن شرایط منطقه‌ای انتخاب شود. ‌

در رابطه با چگونگی نصب این آنتن‌ها نیز نکات بسیار زیادی وجود دارد. در صورت عدم نصب صحیح هیچ شبکه‌ای روی تلویزیون نمایش داده نمی‌شود. اگر به دنبال بهترین تکنسین‌های توانمند برای نصب آنتن تلویزیون در مازندران هستید، درست انتخاب کرده‌اید.

برقیجات، یکی از شرکت‌های معتبری است که در زمینه توزیع تجهیزات الکتریکی و روشنایی فعالیت دارد. جهت خرید بهترین آنتن تلویزیون و هم جهت مشاوره در رابطه با چگونگی نصب آنتن تلویزیون، می‌توانید از کارشناسان خبره این مجموعه کمک بگیرید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید