فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

سه راهی برق در بابل

سه راهی برق در بابل به عنوان دستگاه مخصوص یا خاصی است که برای اتصال چندین وسیله از آن استفاده می‌کنند. این سه راهی‌ها را افرادی که در بابل هستند، می‌توانند از مجموعه برقیجات به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخرند. معمولا سه راهی ‌های نسل جدید مجهز به محافظ هستند. مدل‌های محافظ ‌دار این سه راهی‌ها میزان ولتاژ ورودی را کنترل و در مواقع حساس از خطرات احتمالی نظیر سوختن وسایل برقی جلوگیری می‌کنند.

سه راهی برق برای تغذیه دستگاه‌های الکترونیکی با تعداد انشعابات بیشتر طراحی شده است. شما نیز به تناسب تعداد دستگاه‌های الکترونیکی که قرار است در یک مکان مشخصی به پریز متصل شوند، یک سه راهی را با تعداد خانه‌های مناسب انتخاب کنید. در مجموعه برقیجات بهترین سه راهی برق را شما افرادی که در بابل هستید، همین حالا با قیمت ارزان بخرید.

سه راهی برق صنعتی در بابل

در شرکت برقیجات،  می‌توانید سه راهی برق در بابل بهترین را با کیفیت مطلوب تهیه کنید. از پرکاربردترین سه راهی‌های این مجموعه شامل مدل‌های صنعتی آن است که با مشخصات خاصی عرضه می‌شوند. سه راهی‌های صنعتی شامل تجهیزاتی هستند که در صنعت برق بسیار حائز اهمیت می‌باشند. مصرف عمده این مدل سه راهی‌ها برای مصارف صنعتی است.

مدل‌های صنعتی در برابر ضرب فشار، دما و رطوبت مقاومت فوق العاده بالایی دارند. البته این استقامت زیاد به جنس عایق سه راهی‌های برق صنعتی نیز وابسته است. این دستگاه‌ها بر مبنای استانداردهای جهانی طراحی می‌شوند و به تناسب درخواست مشتری نیز قابلیت تغییر در طراحی و ساختار آنها وجود دارد. این تجهیزات به دلیل شکل ظاهری، به سه راهی‌های کله گاوی شهرت پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: نصب دوربین مداربسته مازندران

قدرت این سه راهی‌ها به گونه‌ای است که قابلیت عبور ۲۵۰ ولت جریان برقی را دارند. در واقع ۱۶ آمپر جریان برقی را به راحتی از خود عبور خواهند داد. سه راهی‌های صنعتی فاقد کابل هستند و قدرت آنها برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است. از ویژگی‌های شاخص این سه راهی‌ها مجهز بودن به سیم‌های اتصال به زمین می‌باشد. در واقع سه راهی های صنعتی مجهز به سیم ارت دار هستند. سه راهی برق در بابل در مدل‌های صنعتی بیشترین کاربرد را برای مصارف صنعتی دارد.

مزایای استفاده از سه راهی های usb دار در بابل

در شرکت توزیع سه راهی برق در بابل به بهترین سه راهی‌های بازار یعنی سه راهی‌های usb دار نیز دسترسی دارید. این سه راهی‌ها مجهز به خروجی usb هستند که برای مواقع لازم طراحی شده است.

در مدل‌های مختلف سه راهی‌ها به تناسب تعداد پریز خروجی usb نیز در آنها متفاوت خواهد بود. این مدل سه راهی‌ها از جنس پلاستیک مرغوب و با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند.‌ هدف استفاده از این سه راهی‌ها اتصال به usb آنها در بسیاری از مواقع می‌باشد. به طور کلی این سه راهی‌ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند که برخی از آنها شامل:

مدل‌های usb دار به صورت ارتدار طراحی شده‌اند و خطر برگرفتگی در آنها به صفر می‌رسد.

در این مدل سه راهی‌ها دکمه خاموش و روشن کردن وجود دارد. در واقع نیازی نیست تا برای خاموش کردن دو شاخه سه راهی را از برق بکشید، تنها کافیست تا دکمه خاموش آن را فشار دهید.

در این مدل سه راهی‌ها پوشش‌های مخصوصی برای محافظ کودک در نظر گرفته‌اند.

قیمت این سه راهی‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید