فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

آموزش باز کردن درب ماشین بدون کلید ساز

آموزش باز کردن درب ماشین بدون کلید ساز

درب ماشین بدون کلید ساز بسیار سخت است

آموزش باز کردن درب ماشین بدون کلید ساز باعث شده تا افراد بتوانند در صورت لزوم هم بدون نیاز به کمک به راحتی درب خودرو. خود را باز نمایند، گاه ممکن است که کلید گم شود و یا کلید درون خودرو جای بماند و درب قفل شود در این صورت می توان از روش های متعددی استفاده کرد و درب خودرو خود را باز نمود.

یکی از روش هایی که بدون آسیب زدن به خودرو و قفل آن مورد استفاده قرار می گیرد این است که باید زواره های کنار شیشه سمت راننده را برداشت، به کمک یک میله به قفل دسترسی پیدا نمود و شاسی آن را به سمت بالا کشید تا درب باز شود. روش های دیگر اصولا ممکن است به درب خودرو و قفل آن آسیب وارد کند، البته گاه می توان با کمک سوزن و سنجاق سر نازک قفل را باز نمود.

چرا باید از کلید ساز های حرفه ای استفاده کنیم

قفل های کد دار و پیشرفته و ضد سرقت امروزی همواره بسیار پیچیده هستند و افراد عادی قادر به باز کردن آنها نمی باشند در نتیجه باید از افراد متخصص کمک بگیرید زیرا آنها در این زمینه دوره و آموزش دیده اند و می دانند که هر نوع قفلی را چگونه باید باز کنند که به قفل ها آسیب وارد نشود.

کلیپ سازی های حرفه نه تنها در زمینه باز کردن انواع قفل ها مهارت دارند بلکه می توانند انواع قفل و کلید را هم بسازند و تعمیر کنند پس در صورت مواجه شدن با مشکلاتی مانند خرابی قفل و مشکل کلید و غیره به راحتی از کلید سازان حرفه ای کمک بگیرید و از خدمات آن بهره ببرید.

بسیاری افراد می پرسند که چرا باید از کلید ساز های حرفه ای استفاده کنیم، در جواب آنها باید بگوییم که با کمک کلید سازان هم در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات شما حل می شوند و هم می توانید بدون آسیب دیدن قفل ها آنها را باز نمایید.

بیشتر بخوانید

نکات انتخاب و خرید اسیلوسکوپ

خرید عمده کالای برق با قیمت فوق العاده

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

سیم کشی ساختمان در مازندران

برقکار در مازندران

خسارتی که بازکردن اشتباه درب ماشین میخورد

در صورتی که از افراد نادرست و نابلد برای باز کردن درب ماشین خود کمک بگیرید همواره باید منتظر عواقب آن هم باشید زیرا ممکن است آنها به درب ماشین شما آسیب زیادی وارد کنند که خسارت سنگینی به همراه دارد.

در صورت باز کردن اشتباهی درب ماشین نه تنها قفل ماشین شما دچار اشتباه می شود بلکه ممکن است درب خودرو هم دچار آسیب دیدگی شود پس باید دقت کنید و خودرو خود را در اختیار افراد خبره قرار بدهید تا قفل آن را به راحتی و بدون آسیب دیدگی باز کنند و هیچ گونه خسارتی به شما وارد شود.

گاه خسارت وارد شده هزینه بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد آورد پس در انتهای افراد متخصص دقت زیادی به خرج بدهید.

آیا باز کردن ماشین های کددار بدون کلید ساز امکان پذیر است

بسیاری از افراد پرسیده اند که آیا باز کردن ماشین های کد دار بدون کلید ساز امکان پذیر است، در کتاب این گونه افراد باید بگوییم که خیر زیرا این قفل ها ایمنی بالایی دارند و تنها با کلیدی می توان آنها را باز نمود که کد خودرو برای آنها تعریف شده باشد.

این قفل ها را تنها با کمک کلید سازان حرفه ای و خبره می توان باز نمود پس برای جلوگیری از آسیب دیدن ماشین ها حتما از کلید سازان متخصص استفاده کرد تا به راحتی آنها را باز کنند. این گونه قفل ها تنها به کمک افراد متخصص نیاز دارند پس خودرو خود را در اختیار آنها بگذارید تا به خوبی قفل را باز کنند.

کلید سازی در تهران غرب ، شرق ، شمال و جنوب در محل

این کلید سازی بزرگ و با سابقه و معتبر همواره تمام مناطق تهران اعم از کلید سازی غرب تهران ، شرق، شمال و جنوب را به راحتی پوشش می دهد زیرا نمایندگی های متعددی در تهران دارد که در تمام آنها پرسنل متعددی فعالیت می کنند، تمام این پرسنل خبره و با تجربه هستند و خدمت در محل را به مشتریان ارائه می دهند.

این مجموعه  دارای محور زشتی از اتحادیه می باشد و تمام پرسنل آن دارای کارت هستند که تخصص و مشخصات آنها بر روی کارت ثبت شده تا افراد بتوانند با مشاهده کارت به افراد اطمینان کنند، لازم به ذکر است که این مناطق همه گسترده و بزرگ هستند و برای تامین نیاز آنها باید از خدمات سیار استفاده کرد و مشکل افراد را در محل آنها حل نمود.

کلید سازی در محل در تهران کمتر از ۲۰ دقیقه

این کلید سازی شرایطی فراهم کرده که در کمتر از ۲۰ دقیقه به محل افراد مراجعه می کند و مشکل آنها را برطرف می نماید، قابل ذکر است که این مجموعه به دلیل این که در تمام مناطق دارای نمایندگی است می تواند با سرعت بالایی هم به محل آنها برود، کلید سازی در محل در تهران کمتر از ۲۰ دقیقه یکی از خدمات ویژه و منحصر به فرد این مجموعه است که موجب محبوبیت مرکز را فراهم نموده است.

حاضر شدن در محل در مدت کوتاه باعث شده تا مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز و بدون هیچ گونه نگرانی به سراغ مجموعه بروند و از خدمات آن بهره ببرند.

بازکردن درب ماشین در محل فوری توسط تیم آقای کلید

تیم آقای کلید از برجسته ترین و خبره ترین تیم های کلید سازی در تهران به شمار می رود که متخصصان بسیار زیادی دارد که همه آنها دوره دیده اند و می توانند انواع قفل را باز کنند، تکنسین های این مجموعه در زمینه باز کردن درب ماشین در محل و فوری مهارت بالایی دارند آنها با کمک ابزاری که دارند و هوش خود به راحتی ها نوع قفلی را باز می کنند.

خودرو ها دارای قفل های مختلفی هستند اما این افراد می توانند هر نوع قفلی را چه ساده و چه کد دار به راحتی باز کنند آن هم بدون آسیب دیدن قفل و درب ماشین به همین دلیل است که این مجموعه در تهران جایگاه ویژه ای به دست آورده و توانسته به عنوان برترین کلید سازی شناخته شود که روزانه تعداد زیادی مشتری را پوشش می دهد.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید