فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

خرید عمده کالای برق با قیمت فوق العاده

خرید عمده کالای برق

خرید عمده کالای برق

اگر قصد خرید عمده کالای برق دارید باید گفت برقیجات از جمله پخش کننده های عمده کالای برق است که این امکان را به شما می دهد تا خرید عمده کابل برق، خرید عمده سیم برق، لامپ، فیوز، و … را با قیمت بسیار عالی و مناسب خریداری کنید.

تمام کالاهای که در این مجموعه عرضه می شوند از برندهای ایرانی و کاملا مطمعن و دارای گارانتی هستند و شما جهت خرید عمده کالای برق می توانید با کارشناسان ما در سایت و شماره تماس ۰۹۱۲۰۶۷۳۴۹۱ تماس بگیرید یا با دیگر شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید تا خرید خود را انجام دهید و لیست قیمت انواع کالای برق برای شما ارسال شود.

کالای برق و مهمترین آن ها

کالا برق تمامی محصولاتی هستند که در دسته بندی لوازم صنعت برق قرار می گیرند. تمامی این لوازم ار یک در دسته بندی های جداگانه ای طراحی شده اند. افرادی که قصد خرید عمده کالای برق دارند بایستی با تمامی این محصولات آشنا شوند. البته بررسی قیمت کالای برق نیز برای خرید اقتصادی توصیه می شود.

کلیدهای مینیاتوری یکی از انواع کالای برق شناخته می شود که جزو کلیدهای بسیار پرکاربرد هستند. این دسته از کالای برق مدار الکتریکی را در برابر تمامی جریان های غیر مجاز حفاظت می‌کنند.

زمانی که جریانی بیشتر از جریان استاندارد از فیوز عبور نماید این کلیدها به منظور حفظ امنیت و همچنین حوادثی نظیر آتش سوزی و اتصال کوتاه باعث قطع شدن مدار میشوند. قطعا فیوز مینیاتوری در سیم کشی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد. این فیوزها خود در ۵ تیپ مختلف طراحی شده‌اند که هر یک برای عملکردهای مختلف به کار گرفته می شوند.

بیشتر بخوانید:

تجهیزات مهم صنعت برق

کلید محافظ جان یکی دیگر از انواع تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت برق به شمار می روند. این نوع کلید ها همانگونه که از نام آنها پیداست برای محافظت از جان انسان ها مورد استفاده قرار می گیرند. همانگونه که مستحضرید، جریان ورودی با جریان خروجی قطعاً برابر می باشد.

چنانچه در یک مدال این تعادل برقرار نگردد و بین سیم های فاز اتصال رخ می‌دهد که باعث نشت جریان می‌شود. این کلیدها سریعاً جریان نشتی را تشخیص داده و در کمترین زمان ممکن با قطع مدار از جان انسان ها جلوگیری می کنند. به نوعی می‌توان گفت خطر برق گرفتگی و حتی آتش سوزی به حداقل می رسد. کلید محافظ جان علاوه بر حفاظت جان انسان ها حتی در برابر تجهیزات الکتریکی نیز این امنیت و محافظت را برقرار می کند.

خرید عمده کالای برق

خرید عمده کالای برق

پرکاربردترین قطعات الکتریکی

کانکتور

کانکتورها به عنوان یکی از انواع کالای برق صنعتی هستند. این قطعات خود در انواع مدل های بسیار گوناگونی طراحی شده‌اند. برای خرید عمده کالای برق قطعاً کانکتور نیز در لیست خرید شما قرار می گیرد. حال اینکه قیمت عمده کالای برق نظیر کانکتورها به مدل های مختلف آنها بستگی دارد. چراکه کانکتورها برای کاربردهای گوناگون در انواع متنوعی طراحی شده‌اند. از این قطعات به منظور کلید زنی مدار الکتریکی قدرت استفاده میشود.

این قطعات خود کلیدهای مغناطیسی را شامل می شوند که نیاز به جریان بسیار پایینی دارند تا اقدام به قطع جریان بزرگتر کنند. از این کلیدها هم برای مصارف مسکونی و هم برای مصارف صنعتی استفاده می شود. کنتاکتورها به عنوان پرکاربردترین تجهیزات برق صنعتی به شمار می روند که هم اکنون برندهای بسیار زیادی از آنها در بازار وجود دارد.

کلید اتوماتیک

کلیدهای اتوماتیک نمونه دیگری از انواع تجهیزات برق به شمار می رود. این کلیدها همانگونه که از نام آن ها پیداست به صورت اتوماتیک کار می‌کنند و مجهز به رله هستند. هر یک از انواع کلید های اتوماتیک در مدل های مختلف برای مصارف گوناگون طراحی شده‌اند.

 این کلیدها به صورت اتوماتیک یا خودکار برای قطع جریان برق در برابر خطای شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. کلیدهای اتوماتیک در مقایسه با دیگر کلیدهای معمولی دارای قدرت بسیار زیادی هستند. به نوعی که این کلیدها قادر می باشند تا جریان اتصال کوتاه بسیار عظیم را در کوتاهترین زمان ممکن قطع کنند. نام دیگر کلیدهای اتوماتیک کلید قدرت است و بر اساس طبقه مصرف آنها را می توان تقسیم بندی نمود.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید