فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی

آیا میدانید سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی ]چقدر است؟ درباره اهمیت این فروشگاه چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید بهترین لوازم الکتریکی را از چه مجموعه با قیمت مقرون به صرفه میتوان تهیه نمود؟ لوازم الکتریکی شامل تمامی محصولاتی است که در تمامی حوزه ها برای استفاده از انرژی الکتریکی به کار گرفته می شود. اما برای راه اندازی یک فروشگاه موفق نیاز به سرمایه است .اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر با برق ایجاد همراه شوید.

سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی

لوازم الکتریکی به عنوان یکی از نیازهای پرفروش بازار است. با وجود مراکز توزیع بسیار زیادی که در این زمینه فعالیت دارند اما باز هم نیاز بازار به شدت احساس می‌شود. لوازم الکتریکی در تمامی حوزه ها به کاربرد دارد. بسیاری از افرادی که مدرک تحصیلی مرتبط با این حوزه را اخذ کرده اند می توانند اقدام به راه اندازی فروشگاه الکتریکی کنند. البته بسیاری از افراد نیز دغدغه سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی دارند. اما بد نیست بدانید برای شروع هر کاری نیاز به یک سرمایه هرچند محدود داریم. شما به عنوان یک کاربر که تازه شروع به کار می کنید هنوز شناخت کافی از بازار و مشتریان خود ندارید: در واقع هنوز بازاریابی نکرده اید. حتی برای بازاریابی و تبلیغات نیز شما باید هزینه هایی را پرداخت کنید. البته میزان سرمایه راه اندازی فروشگاه الکتریکی به گستردگی کار شما نیز بستگی خواهد داشت.

اگرچه شما در شروع کار هستید اما هزینه‌های نیز بایستی پرداخت شود که برخی از این هزینه ها شامل:

  • در گام نخست شما برای انتخاب یک مکان مناسب جهت شروع کسب و کار خود بایستی هزینه را پرداخت کنید. در واقع باید اقدام خرید یا رهن یک مغازه مناسب برای شروع کار نمایید. قطعاً برای خرید یا رهن فروشگاه باید هزینه هایی پرداخت شود. این هزینه ها در دسته بندی کلی سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی قرار می‌گیرد. چنانچه شما در یک موقعیت بسیار مناسب با شرایط عالی بخواهید فروشگاه خود را راه اندازی کنید قطعاً هزینه بیشتری را نیز در قبال خرید یا رهن آن باید پرداخت نمایید‌. اما به این مسئله توجه داشته باشید که چنین موقعیت‌هایی بسیار مورد توجه قرار دارند و قطعاً هم سطح فروش در چنین مراکزی بیشتر خواهد بود.

 تاثیرگذارتربن پارامترهای هزینه راه اندازی فروشگاه

  • خرید محصولات مورد نیاز فروشگاه دیگر پارامتر مهم و تاثیر گذار روی هزینه های راه اندازی یک فروشگاه به شمار می رود. شما باید هزینه هایی را در قبال محصولات مورد نظری که تهیه میکنید پرداخت نمایید. حال این هزینه به حجم خرید شما بستگی دارد. در واقع میزان گستردگی فعالیت شما این هزینه ها را در بر خواهد گرفت. تصور کنید شما میخواهید تمامی تجهیزات الکتریکی را در دسته بندی های بسیار مختلف با تنوع زیاد در گام نخست تهیه نمایید: در این صورت نیاز به سرمایه بسیار زیادی نیز خواهید داشت. اما توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضرر مالی هرگز این کار را نکنید. شما در ابتدای کار هستید پس سعی کنید در گام نخست ابتدا محصولات پرفروش را به صورت عمده و البته با تعداد کمتر از خریدهای کارتونی تهیه نمایید.
  • یکی از پارامترهای بسیار مهم و تاثیر گذار روی قیمت یا هزینه های راه اندازی یک فروشگاه لوازم الکتریکی هزینه تبلیغات یا بازاریابی است. سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد. قطعاً که تمامی این پارامترها همگی اگر به درستی و با رعایت نکات مهم باشد می‌توانند سود و منفعت بیشتری برای شما رقم بزند. چنانچه تبلیغات موثری در این زمینه داشته باشید قطعاً مخاطبان یا مشتریان بیشتری را نیز به فروشگاه خود جذب خواهید نمود. اگرچه بازاریابی در دنیای مدرن و مجازی امروز هزینه زیادی را در بر میگیرد اما در عوض به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها برای شناساندن کسب و کار شما خواهد بود .از طرفی باعث جلب توجه مشتری شده و سود و منفعت شما نیز افزایش پیدا می‌کند. این افزایش سود با افزایش سطح فروش امکان پذیر خواهد بود.

اما تبلیغات شما نیز زمانی موثر خواهد بود که با روش های مدرن و تاثیرگذاری بیشتر همراه باشد.

هزینه های لازمه رده اندازی فروشگاه

  • یکی از مهمترین پارامترهای جلب توجه دکوراسیون هر فروشگاه یا مجموعه به شمار می‌رود. قطعاً برای داشتن یک دکوراسیون بسیار شیک و مدرن شما موظف هستید تا هزینه های بیشتری را نیز پرداخت کنید. حال اینکه این دکوراسیون به ابعاد فضای شما، انتخاب سبک، مدل و همچنین برند قفسه یا کمد های دیواری می تواند بستگی داشته باشد. هرچه دکوراسیون شما شیک تر و مدرن تر قطعاً نیاز به سرمایه بیشتری نیز خواهید داشت.
  • اگر شما یک فروشگاه بسیار بزرگی را راه‌اندازی کرده باشید قطعاً نیاز به نیروی کار بیشتری نیز دارید. جهت پرداخت حقوق این نیروها نیز باید هزینه‌هایی را در نظر بگیرید. البته اگرچه این هزینه در دسته بندی سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی است اما جزو هزینه های ثانویه محسوب می شود. شما پس از آنکه به مرحله فروش رسیدید و پس از کسب سود و منفعت دیگر نگران پرداخت حقوق کارمندان فروشگاه خود نخواهید بود. البته این هزینه تنها برای مراکز فروش بسیار گسترده با تعداد کارکنان زیاد در نظر گرفته می شود.

نتیجه

لوازم الکتریکی به عنوان ملزومات اصلی صنعت برق و دیگر صنایعی است که از انرژی الکتریکی بهره می برند. سطح فروش تجهیزات الکتریکی بسیار زیاد است و به همین منظور مراکز فروش زیادی نیز جهت تامین نیاز بازار به فعالیت پرداخته‌اند. حال اینکه برای راه اندازی فروشگاه الکتریکی نیاز به سرمایه است. سرمایه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه الکتریکی در گام نخست می تواند با رقم بسیار پایینی شروع شود. چرا که شما در نقطه آغاز هستید و هنوز مشتریان خود را پیدا نکردید. اما برای خرید لوازم الکتریکی مورد نیاز فروشگاه خود باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. مراکز فروش عمده چون فروشگاه برقیجات محصولاتی بسیار با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه توزیع خواهند نمود. این مجموعه تنوع زیادی از انواع لوازم الکتریکی را با قیمت مقرون به صرفه به فروش میرساند.

تمامی محصولات این مجموعه با سطح کیفیت بالا و قیمت ارزان هستند. هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با کادر خبره و موفق این مجموعه می توانید تماس حاصل کنید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید