فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

نصب دزدگیر در مازندران

نصب دزدگیر در مازندران با کمترین هزینه توسط تکنسین ماهر و توانمند مجموعه برقیجات انجام می‌شود. دزدگیر به عنوان سیستم‌های کاربردی است که در شرایطی چون شکستن قفل در یا ورود به حریم شخصی یا مکان‌های خاصی به یک روشی اعلام می‌کند. حال این روش می‌تواند به صورت صدا، نور یا تماس تلفنی باشد. در واقع دزدگیرها به عنوان سیستم‌های حفاظتی امنیتی به شمار می‌روند که از خطرات چون سرقت جلوگیری خواهند کرد. یا حتی حدالامکان سرقت را کاهش می‌دهند. طریقه نصب دزدگیر اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه متن را بخوانید. و برای نصب آن به کارشناسان برقیجات تماس بگیرید.

خدمت نصب دزدگیر در مازندران

برای نصب دزدگیر در مازندران تنها آشنایی با چگونگی نصب کافی نیست. داشتن تخصص کافی برای نصب این دزدگیرها اهمیت بسیار زیادی روی عملکرد و طول عمر آنها دارد. در واقع این چگونگی نصب روی نحوه عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد. چه بسا اینکه دزدگیرها نیز انواع مختلفی دارند و در هر مدل چگونگی نصب نیز با دیگری متفاوت است.‌

گام اول نصب پنل مرکزی دزدگیر است. این پنل مرکزی نیز باید در یک مکان مناسبی توسط میخ یا پیچ و مهره‌های مخصوصی ثابت شود.

نوبت به مرحله نصب سنسور در پنل می‌رسد که به عنوان مهم‌ترین بخش‌های نصب دزدگیر اماکن محسوب می‌شود. معمولا سنسورهای موجود در پنل مرکزی ۴ سیم می‌باشند که ابتدا بایستی سر سیم‌ها را لخت کنید.‌ توجه داشته باشید که دو عدد از سیم‌ها به رنگ‌های مختلف منفی و مثبت خواهند بود. رنگ منفی را به منفی و رنگ مثبت را به مثبت اتصال می‌دهید.

سنسورهایی که تحت عنوان کابل منفی در نظر گرفته شده‌اند به قسمت منفی و سنسورهای مثبت را به قسمت مثبت پنل باید اتصال دهید. این مرحله اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که در صورت نصب غیر استاندارد و اشتباهی دزدگیر به خوبی عمل نمی‌کند.

نوبت به نصب اسپیکر دزدگیر می‌رسد که یکی از کارایی‌ترین قسمت‌های دزدگیر شناخته می‌شود. این سیستم‌های بازدارنده قوی با کمک آژیر و اسپیکر، ترس و وحشت را به جان سارقین می‌اندازند. برای نصب اسپیکر نیز دو رشته سیم را که از آن خارج شده روی خروجی اسپیکر در برد پنل قرار دهید.

بیشتر بخوانید: نصب کلید و پریز مازندران

مهمترین گام نصب دزدگیر اماکن

ریموت دزدگیر نیز باید به پنل مرکزی دزدگیر اماکن نصب شود. نصب دزدگیر در مازندران به صورت گام به گام و حرفه‌ای پیش می‌رود. چنانچه ریموت دزدگیر را نصب کنید طی گذشت چند ثانیه آلارمی پخش می‌شود. این پخش، نشان از نصب صحیح و اضافه شدن ریموت به پنل مرکزی دزدگیر می‌باشد.

آژیرک یا پیزو الکتریک پنل دزدگیر را نیز اضافه می‌کنید که هنگام آژیرکشی دو صدای بم و زیر را با یکدیگر اجرا خواهند نمود. معمولا اسپیکر صدای بم و پیزو صدای زیر دارد. برای نصب آنها یک سر از پیزو وارد پنل و به قسمت خروجی siren نصب می‌شود.

چشمی دزدگیر نیز یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های دزدگیر به شمار می‌رود. ابتدا باید کابلی که از پنل مرکزی خارج شده را به قسمت منفی و مثبت سنسور چشمی اتصال دهید. در نتیجه سیم NC نیز در قسمت منفی یا مثبت قرار می‌گیرد. منفی یا مثبت بودن قسمت‌های پنل دقیقاً همرنگ سیم‌هایی هستند که در ابتدای نصب پنل در رابطه با آنها توضیحاتی ارائه داده شد.

نوبت به گام نهایی یعنی اتصال به اینترنت و فعال کردن دزدگیر می‌رسد. در صورتی که شما افراد در خانه یا هر مکانی حضور نداشته باشید، با استفاده از سنسورهای حرکتی، چشمی یا نوری و از طریق اینترنت می‌توانید به کنترل مدیریت کنید.

تکنسین توانمند نصب دزدگیر

اگر به دنبال نصب دزدگیر در مازندران هستید، باید بهترین تکنسین‌های متخصص در این زمینه را انتخاب کنید. در مازندران شرکت‌های بسیار زیادی جهت توزیع دزدگیر و همچنین نصب آن فعالیت دارند. بهترین شرکت‌هایی را انتخاب کنید که تکنسین آن آموزش دیده و مجرب هستند. در واقع تخصص و ویژگی تکنسین‌های این مجموعه شامل:

کارشناسان مجموعه برقیجات در زمینه طراحی نصب و عیب یابی سیستم‌های اعلام سرقت تسلط کافی دارند.

این افراد میتوانند دزدگیرهای اماکن را در مدل‌های مختلف به راحتی و بدون هیچ مشکلی نصب کنند.

تسلط کافی برای نصب دزدگیرهایی در مدل‌های تلفن کننده خط شهری و سیم کارتی را نیز دارا هستند.

مهارت کافی به روش‌های کابل کشی دزدگیر اماکن را برخوردار هستند.

تسلط کافی به تمامی نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی دزدگیر یکی از مهارت‌های حرفه‌ای این کارشناسان است.

در رابطه با انواع دزدگیر شناخت کافی دارند و در رابطه با کاربرد مشخصات و تمامی اطلاعات مربوط به آن متخصص هستند.

نکات مهم نصب دزدگیر ساختمان

برای نصب دزدگیر در مازندران و در هر مجموعه دیگری باید نکات مهمی را به خاطر بسپارید. به کارگیری این نکات به عنوان یک راهنمایی است که باعث می‌شود به بهترین شکل ممکن و با رعایت استانداردها دزدگیر اماکن را نصب کنید.

شرایط آب و هوایی مکانی که قرار است دزدگیر در آن نصب شود، اهمیت دارد. در واقع این مکان باید به دور از گرمای زیاد و رطوبت بالا باشد. هرگز دزدگیر را مستقیماً روبروی حرارت یا پنجره قرار ندهید.

دزدگیر باید در مکانی نصب شود که امکان متصل کردن آن به جریان برق وجود داشته باشد. یا حدالامکان باید آن را به پریز برق اتصال دهید.

دسترسی راحت به محل نصب دزدگیر جزو نکات مهم نصب به شمار می‌رود. چرا که جهت تنظیمات یا دستکاری باید به آن دسترسی راحتی داشته باشید. معمولا هم مرکزترین حالت ممکن باید برای نصب دزدگیر انتخاب شود. به طور کلی فاصله آن نسبت به سنسور و هشدار دهنده‌ها را نیز باید در نظر بگیرید. یعنی باید آن را در مرکزیت سنسور و هشدار دهنده‌ها نصب کنید.

مکان نصب باید به گونه‌ای باشد که کابل‌های ورودی و خروجی فضای کافی برای ورود و خروج داشته باشند.

چنانچه پنل سیم کارتی نصب می‌کنید باید در این مکان آنتن کافی برقرار باشد. برای اتصال دزدگیر به اینترنت بهتر است از تخصص تکنسین نصب دزدگیر در مازندران کمک بگیرید. مکان‌هایی که آنتن کافی ندارند، پس فرآیند انتقال تماس یا عملیات هشدار تلفنی صورت نمی‌گیرد.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید