فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

تعمیر آیفون تصویری در مازندران در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه شعار نیست. شما می‌توانید برای تعمیر پنل‌های دم دری خود از کارشناسان خبره و توانمند این مجموعه کمک بگیرید. برقیجات دارای انواع تکنسین سیم کشی ساختمان و برقکار در مازندران است.

اما ابتدا باید مطمئن باشید که خرابی پنل دم دری شما برای تعمیر نیاز به افراد متخصص دارد. شما باید ابتدا با خرابی‌های آیفون تصویری آشنا باشید و در صورتی که خود بتوانید اقدام به تعمیر آن کنید، دیگر نیازی به راهنمایی تکنسین نیست. پس هم اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

موارد تعمیر آیفون تصویری در مازندران

آیفون‌های تصویری همان دربازکن‌های صوتی و تصویری هستند که امروزه بسیار رواج دارند. این در بازکن‌های تصویری برای تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و غیره با آخرین تکنولوژی روز طراحی شده‌اند. با استفاده از این آیفون‌ها  افراد می‌توانند شخص پشت درب را ببینید و در صورت مایل بودن در را برای آن باز می‌کنند.

 گاهی  دستگاه‌های الکترونیکی نیز تحت تاثیر شرایط بسیار زیادی آسیب می‌بینند. قبل از اینکه درباره تعمیر آیفون تصویری در مازندران صحبت کنیم؛ ابتدا باید به مشکلات موجود در آیفون‌ها اشاره داشته باشیم.

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

مانیتور زنگ نمی‌خورد

از مشکلات رایج در آیفون‌های تصویری زنگ نخوردن مانیتور است. در واقع افراد پشت درب دکمه زنگ را فشار می‌دهند اما هرگز صدای زنگ را نمی‌شنوند. حتی در بسیاری از مواقع ممکن است صفحه مانیتور روشن شود اما ما هیچ صدایی به گوش نرسد. اگر مانیتور نه تصویر دارد و نه زنگ می‌خورد، مشکل می‌تواند مربوط به سیم آن باشد.

۱_ باید سیم قسمت زنگ را را بررسی نمایید. در صورتی که سیم فرسوده است یا دچار قطعی شده، باید سریعاً آن را تعویض کنید.

۲_شاسی روی پنل را چک کنید و اگر شاسی آسیب دیده است باید سریعاً آن را تعویض نمایید. حتی معیوب بودن شاسی نیز می‌تواند مانع زنگ خوردن پنل شود.

۳_اگر ون زنگ نمی‌خورد اما صفحه مانیتور روشن است، خروجی بلندگوی مانیتور قطعاً خراب می‌باشد. در صورت خرابی بلندگوی مانیتور باید سریعاً آن را تعویض کنید. تکنسین تعمیر آیفون تصویری در مازندران متشکل از تیم حرفه‌ای است که می‌تواند مشکلات مربوط به آیفون تصویری شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف سازد.

بیشتر بخوانید:

صدای مانیتور به گوش نمی‌رسد

در رد و بدل شدن صدا مشکلاتی به وجود آمده است، در واقع هنگام مکالمه هیچ صدایی به گوش نمی‌رسد. این صدا می‌تواند دو طرفه باشد، در واقع هم شما پشت پنل و هم افراد پشت درب هیچ صدایی را نخواهند شنید. صدا از مانیتور به پنل منتقل نمی‌شود و هر دو سمت قطع هستند.

۱_اگر صدا از دو طرف قطع باشد و هیچ رد و بدل صدایی اتفاق نیفتد بهتر از سیم مربوط به صدا را بررسی کنید. قطع بودن سیم مربوط به قسمت صدا باعث قطع شدن صدا در دو طرف برای مکالمه می‌شود.

۲_در بسیاری از مواقع تنها صدای داخل واحد به گوش نمی‌رسد، در واقع افراد پشت درب صدای شما را دارند. در چنین حالتی باید حتماً بلندگوی گوشی را بررسی کنید، چرا که خرابی بلندگوی گوشی آیفون باعث عدم شنیدن مکالمه در داخل واحد خواهد شد.

۳_گاهی نیز صدا از مانیتور به پنل منتقل نمی‌شود. در چنین حالتی بهتر است میکروفون گوشی را بررسی کنید و در صورت خرابی میکروفون باید آن را تعویض کنید. حتی خرابی بلندگوی پنل نیز می‌تواند باعث قطع شدن صدا و عدم انتقال صدا از مانیتور به پنل گردد. می‌توانید از تکنسین تعمیر آیفون تصویری در مازندران برای برطرف کردن این مشکل کمک بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری در مازندران

آبی بودن تصویر مانیتور

قطعاً برای شما هم پیش آمده که در بسیاری از مواقع صفحه مانیتور آیفون تصویری شما به رنگ آبی است. نداشتن تصویر و آبی بودن صفحه چند دلیل مهم دارد.

۱_در صورتی که صفحه مانیتور به رنگ آبی بوده و هیچ عملی نیز انجام نمی‌دهد بدون شک ارتباط بین پنل و مانیتور قطع است. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید از تکنسین تعمیر آیفون تصویری در مازندران کمک بگیرید. برای این کار ابتدا پشت مانیتور را چک می‌کنند تا از سالم بودن کانکتور و سیم‌ها مطمئن شوند. در نتیجه به سراغ بررسی مسیر سیم کشی خواهند رفت که در صورت وجود هرگونه مشکل این مسئله را نیز برطرف می‌کنند.

۲_صفحه مانیتور در بسیاری از مواقع به رنگ آبی است؛ اما در همین حالت آیفون تصویری عملکرد خوبی دارد. در واقع صدا رد و بدل می‌شود اما تنها تصویر را به رنگ آبی داریم. در چنین حالتی باید سیم‌های قسمت تصویر را بررسی کنید. چنانچه سیم مربوط به تصویر قطع شود، چنین مشکلی رخ می‌دهد. اگر از قطع نبودن سیم مطمئن شدید به سراغ بررسی دوربین پنل آیفون تصویری بروید، یقیناً دوربین از کار افتاده است.

نتیجه

آیفون تصویری به عنوان پیشرفته‌ترین پنل‌های دم دری است که امروزه در ساختمان‌های لوکس تجاری، اداری، صنعتی و غیره از آن استفاده می‌کنند. این آیفون‌ها نیز تحت تاثیر شرایط غیر استاندارد قطعاً آسیب می‌بیند. البته در صورتی که شما یک آیفون تصویری با کیفیتی تهیه کنید، مقاومت آن نیز در برابر شرایط مختلف افزایش می‌یابد. ا

کنون اگر به دنبال خرید آیفون تصویری هستید یا اطلاعاتی در رابطه با تعمیر آیفون تصویری می‌خواهید با کارشناسان مجموعه برقیجات تماس بگیرید. تکنسین تعمیر آیفون تصویری در مازندران به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز شما عزیزان است.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید