فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

خرید عمده سیم برق

آیا قصد خرید عمده سیم برق دارید؟ می دانید برای دسترسی به بهترین سیم های بازار چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ سیم جزو مهمترین و کاربردی ترین محصولاتی است که برای بهره مندی از انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول سطح فروش بالایی دارد. اما برای خرید عمده سیم برق باید نکات بسیار زیادی مورد توجه قرار بگیرند که در ادامه توضیحات بیشتری را در رابطه با آن ها ارایه می دهیم.

n

شما می توانید جهت خرید عمده سیم برق و همچنین کابل با کارشناسان ما در فروشگاه برقیجات تماس بگیریدو با کمترین قیمت ممکن سیم را خریداری کنید. برقیجات نمایندگی انحصاری فروش بیش از ۱۰۰ برند ایرانی است.

nخرید عمده سیم برقn

خرید عمده سیم برق

n

خرید عمده سیم برق

خرید عمده سیم برق

nn
خرید عمده سیم برق

خرید عمده سیم برق

n

نکات مهم خرید عمده سیم برق

n

سیم یکی از بهترین محصولاتی است که برای هدایت جریان الکتریکی در صنعت روشنایی، بهره مندی از ماشین آلات و دستگاه های الکتریکی و دیگر صنایع مختلف جهت عملکردهای متفاوت از آن استفاده می کنند. این محصول برای عملکردهای متفاوت در انواع مختلفی طراحی شده است. ساختمان داخلی هر یک از انواع سیم ها کاملاً با یکدیگر متفاوت است و تمامی این پارامترها روی قیمت خرید عمده سیم برق تاثیر گذار هستند.

n

سیم ها را بر اساس استانداردها و رعایت مقررات در صنایع مختلف با توجه به نوع کاربرد طراحی می کنند. بهتر است به هنگام خرید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. آشنایی با خصوصیات و مشخصات و همچنین استانداردهای سیم ها پارامترهایی هستند و علاوه بر اینکه به هنگام خرید کمک می کنند انتخاب درستی انجام دهید، شما را به عنوان یک فروشنده باسابقه و آگاه جلوه می دهند.

nn

سایز سیم برق

n

یکی از پارامترهایی که برای خرید سیم باید به آن توجه نمود سایز سیم برق است. شما به عنوان کسی که قصد خرید عمده سیم برق دارید باید انواع اقسام سیم ها را در لیست خرید خود قرار بدهید. اما بهتر است بدانید بهترین سیم ها برای صنعت روشنایی مدل هایی هستند که سایز آن ها یک و نیم میلی متر است. اما بهترین سیم ها برای پریزهای برق سیم های شماره ۵ هستند، یا سیم های کولر گازی در سایز ۴ میلیمتری طراحی می شوند.

n

سیم هایی که بین کنتور تا جعبه فیوز قرار می گیرد بایستی سه رشته ای بوده و سایز آن ها ۶ میلیمتر است. آشنایی با تمام مشخصات سیم برق به شما کمک می کند تا انتخاب درست تری داشته باشید. همچنین زمانی که مشتری برای خرید سیم برق به فروشگاه شما می آید، باید بتوانید برای انتخاب بهتر، مشتری را راهنمایی کنید.

nn

نکات مهم خرید سیم برق

n

    n

  • برای خرید عمده سیم برق شما نمی توانید جنس تک تک هادی و روکش سیم های خریداری شده را مورد بررسی قرار دهید. همچنین اینکه علامت استاندارد موجود روی سیم ها چگونه است یا میزان خالص یا ناخالص بودن رسانا را مورد بررسی قرار دهید. می‌توانید با مراجعه به یک مرکز فروش معتبر که سابقه درخشانی دارد با یک تیر چند نشان بزنید. معمولا مراکز فروش قابل اعتماد بهترین انواع سیم ها را با رسانا و عایق با کیفیت و میزان خالصی استاندارد به فروش می رسانند. تنها می‌توانید انتخاب کنید که چه نوع سیمی را با چه نوع مشخصات می خواهید. چنانچه مشتری شما قابل اعتماد باشد، محصولی باکیفیت را که با رعایت استانداردها به تولید رسیده است در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.
  • n

n

در زمینه انتخاب نوع عایق و نوع جنس بهتر است بدانید که جنس هادی و عایق روی قیمت خرید عمده سیم برق تاثیر گذار هستند.

nn

    n

  • برند یکی از نکات مهمی است که به هنگام خرید عمده سیم برق مورد بررسی قرار می‌گیرد. معمولاً سیم ها با توجه به اینکه اساس نوع کاربردشان سطح مصرف بالایی دارند، توسط شرکت های بسیار زیادی تولید می شوند‌. تمام این شرکت ها محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید نمی کنند شما باید به سراغ برندهایی بروید که کیفیت مطلوبی داشته باشند. هرچه سطح کیفیت محصولات بالاتر باشد سطح فروش شما و مشتریان تان افزایش پیدا می کند. برای خرید عمده سیم برق شما باید چندین برند مختلف را در لیست خود قرار دهید تا مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند. قطعا انتخاب مشتری برندهایی است که کیفیت مطلوبی دارند و همچنین به عنوان یک برند پرآوازه شناخته می شوند.
  • n

n

انواع سیم های کاربردی در بازار

n

سیم به عنوان یکی از نیازهای اصلی است که برای هدایت جریان الکتریکی در صنعت برق و صنعت روشنایی از آن استفاده می کنند. این وسیله که به منظور انتقال جریان الکتریکی از یک مکان به مکان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد خود در انواع مختلفی است و در از نظر قرار دادن پارامترهای بسیار زیادی تقسیم بندی می شود. زمانی که قصد خرید عمده سیم برق دارید قطعاً بایستی با انواع مدل های مختلف این محصول آشنایی پیدا کنید. برخی از انواع سیم های موجود در بازار عبارتند از:

nn

سیم مسی

n

سیم های مسی یکی از انواع سیم های بسیار کاربردی در صنعت برق هستند. این دسته از سیم ها همانگونه که از نام آن ها پیداست از جنس رسانایی به نام مس طراحی می شود. هادی سیم از فلزاتیست که قدرت رسانایی دارند. مس نیز جزو فلزاتی محسوب می شود که می تواند جریان برق را از خود عبور دهد.

n

در میان تمامی رساناهای موجود، مس قدرت انتقال بسیار بیشتری در مقایسه با دیگر انواع فلزات دارد اما قیمت آن نیز به تناسب عملکرد عالی آن بالاتر خواهد بود. بهتر است به هنگام خرید سیم های مسی به رنگ آن توجه کنید چرا که سیم های بی کیفیت که ناخالصی دارند به رنگ سیاه خواهند بود.

nn

سیم آلومینیومی

n

سیم های آلومینیومی نوع دیگری از انواع سیم های موجود در بازار هستند که سطح فروش بالایی دارند. این دسته از سیم ها از جنس رسانایی به نام آلومینیوم ساخته می شود. آلومینیوم در مقایسه با مس قدرت انتقال کمتری دارد اما مقاومت آن در برابر شرایط بیشتر است و همچنین قیمت مقرون به صرفه تری دارد. بالا بودن قیمت بیش از حد سیم مسی باعث شد تا تولیدکنندگان آلومینیوم را جایگزین این سیم ها کنند.

nn

سیم های بسیار پرکاربرد صنعت برق

n

    n

  • سیم برق افشان را می توان نمونه دیگری از انواع سیم های موجود در بازار بر شمرد. این دسته از سیم ها همانگونه که از نام آن ها پیداست افشان هستند. یعنی از تعداد رشته سیم های بیشتری در مقایسه با سیم های مفتولی تشکیل می شوند. همین افزایش تعداد رشته های سیم افشان باعث می شود که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند. سیم افشان بسیار نرم و منعطف هستند و بیشترین کاربرد را در سیم کشی ساختمان دارند. این سیم ها با سطح مقطع های متفاوتی به تولید می‌ رسند و قطعاً هر چه تعداد رشته های سیم بیشتر باشد سطح مقطع آن نیز افزایش پیدا می‌کند و این مسئله روی قیمت خرید عمده سیم برق تأثیر می گذارد. سیم افشان با ولتاژ ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت طراحی شده و متناسب با کاربردهای مختلف با ساختار متفاوتی است.
  • n

  • نمونه‌ دیگری از این سیم ها با نام سیم های نیمه افشان هستند که در مقایسه با سیم های مفتولی انعطاف بیشتر اما در مقایسه با سیم‌های افشان انعطاف کمتری دارند. ویژگی های این دسته از سیم ها بین سیم مفتولی و افشان قرار می گیرد.
  • n

  • سیم ارت نوعی از انواع سیم های موجود در بازار است. هنگام خرید عمده سیم بهتر است سیم های ارت را نیز در لیست خرید خود قرار دهد قطعاً که سیم ارت امنیت بیشتری را در مدار و سیم کشی برقرار می کند. سیم های ارت از جنس مس با روکش زرد یا سبز رنگ هستند که مقاومت اهمی آن ها پایین است اما باعث برقراری امنیت در ستم ارتینگ می‌ شوند. استفاده از سیم ارت سیم کشی های ساختمان های مدرن امروزی جهت حفظ امنیت الزامی می باشد.
  • n

n

سیم برق بسیار پرفروش بازار

n

    n

  • سیم های مفتولی نمونه دیگری از انواع سیم هایی هستند. که بر اساس تعداد رشته تقسیم بندی می شوند. این دسته از سیم برق متشکل از یک رشته رسانا می باشد. که آن را با نام سیم تک لایه یا سیم خشک می شناسند. سیم های مفتولی بیشترین کاربرد را در انواع تابلوهای برق دارند و معمولاً با ولتاژ ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت به تولید می ‌رسند. سیم مفتولی در مقایسه با دیگر انواع سیم های بازار دارای سطح مقطع کمتری است. این نوع سیم ها با سطح مقطع ۱.۵ تا ۲۴۰ میلی متر به تولید می رسند. مقاومت این دسته از سیم ها در برابر خوردگی و پوسیدگی بیشتر از سایر انواع سیم ها بوده و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه تری دارند. سیم برق مفتولی کاربرد بسیار زیادی دارد که نوع کاربرد آن نیز بر اساس مشخصات سیم انتخاب می شود.
  • n

  • اگر قصد خرید عمده سیم برق دارید باید با تمام مدل های آن، مشخصات، مزایا و کاربرد هر یک آشنا باشید. سیم های نایلونی یکی از انواع سیم های هستند که از دو سیم نازک به هم چسبیده تشکیل می شوند. این سیم ها سطح کاربرد بسیار زیادی دارند اما بیشترین مصرف آن ها در صنعت ساختمان سازی است. قدرت سیم های نایلونی در مقایسه با دیگر انواع سیم ها ضعیف تر است و در صنایع کمترین استفاده را دارد از طرفی قیمت آن ها پایین تر می باشد.
  • n

  • سیم لایکی نوع دیگری از انواع سیم هایی هستند. که از چندین رشته هادی تشکیل می شود. این سیم توسط یک عایق بسیار نازکی پوشش داده می شود. و ضخامت آن در مقایسه با دیگر انواع سیم ها بسیار کم است. به همین سبب بیشتر در انواع موتور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • n

n

نتیجه

n

سیم ها به عنوان بهترین و کاربردی ترین محصولات پرفروش صنعت برق به شمار می رود. بدون وجود این محصول امکان انتقال جریان الکتریکی وجود ندارد. سیم ها را بر اساس نوع کاربرد با ساختار های متفاوتی طراحی می ، از این رو مشخصات و مزیت‌ های هر یک از انواع سیم ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. تمامی مشخصات روی قیمت سیم ها تاثیر گذار هستند. برای خرید عمده سیم برق باید نکات زیادی مورد توجه قرار بگیرد تا مشتریان خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنند. برای تجربه یک خرید اقتصادی مراجعه به بهترین مرکز فروش که اعتبار بالایی دارد، جزو اولین نکات مهم به شمار می ‌رود.

n

برقیجات بهترین و قدرتمندترین مرکز توزیع انواع محصولات روشنایی و الکتریکی به شمار می ‌رود. این مجموعه سالهاست که در بازار فعالیت می ‌کند و به عنوان یکی از بهترین توزیع کنندگان انواع سیم و کابل در کشور شناخته می شود. شما می توانید به صورت آنلاین به محصولات این مجموعه دسترسی پیدا کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین انواع سیم برق را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید