فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

انواع آنتن تلوزیون آترون

با انواع آنتن تلوزیون آترون آشنا هستید؟ این آنتن ها چه مزایا و مشخصاتی دارند؟ با کمپانی آترون تا چه حد آشنا می باشید؟ تلوزیون یکی از مهمترین لوازم الکتریکی است که در تمام خانه ها وجود دارد. و ساعات زیادی از شبانه روز را از آن استفاده می کنیم. تصویر و صدای تلوزیون توسط آنتن به اشتراک گذاشته می شود. پس باید گفت آنتن ها اصلی ترین لوازمی هستند که باعث تولید صدا و تصویر گیرنده ها خواهند شد. یک آنتن نقش بسیار مهمی در دریافت و انتقال داده ها و سیگنال های اطلاعاتی دارد. کیفیت آنتن در کیفیت عملکرد آن موثر است که از این رو به انتخاب آنتن مناسب توصیه می شود‌.

n

تنوع آنتن ها در بازار با توجه به نوع برند آن ها بسیار زیاد است. اما نمی توان گفت هر برندی دارای کیفیت مطلوب می باشد. آترون تنها و بهترین انتخابی است که در بازار زبانزد بوده و کیفیت محصولات آن نظیر ندارد. در ادامه شما را با انواع آنتن تلوزیون آترون و مزیت های هر یک بیشتر آشنا می کنیم.

nn

انواع آنتن تلوزیون آترون

n

آنتن تلوزیون یکی از لوازم مهمی است که در انواع مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این محصول با توجه به ساختار ویژه خود به گونه ای طراحی شده که می تواند سیگنال ها و داده ها را از مراکز دریافت و طی یک پروسه پیچیده ای آن ها را توسط کابل های کواکسیال به گیرنده ها انتقال دهند. این محصول هم اکنون توسط کمپانی های بسیار زیادی به تولید می رسد. که هر کدام برای به محبوبیت رسیدن و رقابت، محصولاتی با کیفیت خوب روانه بازار می کنند. تنوع آنتن ها از لحاظ نوع برند در بازار بسیار زیاد است. به گونه ای که در زمان خرید این تنوع ما را سر در گم می کند. اما اگر به دنبال بهترین و معروف ترین برند بازار هستید، آنتن آترون محبوب ترین و معتبرترین برند بازار به شمار می رود.

n

شرکت اترون به عنوان یک کمپانی معروف سال هاست که در زمینه تولید انواع انتن تلوزیون فعالیت دارد و با بهره مندی از علم روز، استفاده از ماشین آلات خط تولید جدید و پیشرفته، کادر تولید مجرب، مواد اولیه درجه یک و … توانسته بهترین کیفیت را روانه بازار کند. تولیدات این شرکت هم اکنون در بازار رقیب ندارند و توانسته اند سطح وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهند. آنتن های تولید این شرکت بسیارند که برخی از انواع آنتن تلوزیون آترون عبارتند از:

nn

آنتن رومیزی آترون

n

یکی از انواع آنتن تلوزیون آترون مدل رومیزی است. این مدل آنتن ها را می توان در داخل خانه و به صورت رومیزی در کنار تلوزیون استفاده نمود. آنتن های آترون رومیزی نباید با فاصله از گیرنده قرار بگیرند و تنها مناسب استفاده خانگی هستند. مزیت مدل های رومیزی نسبت به انتن های مدل هوایی در دسترس بودن آن ها است که به راحتی در صورت وجود هرگونه مشکلی می توان آن را تنظیم کرد. آنتن های رومیزی در ابعاد کوچک تر از مدل های هوایی هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. این نوع آنتن بیشتر مناسب افرادی است که فضای کافی و یا مناسب برای نصب آنتن هوایی ندارند. چرا که کیفیت عملکرد آنتن های هوایی بهتر است و از طرفی این آنتن ها فضای خانه را اشغال نخواهند کرد.

n

قیمت این مدل آنتن ها نسبت به مدل های هوایی مقرون بصرفه تر است و به دلیل شرایط استفاده از لحاظ جنس و مقاومت نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند. مهمترین مزیت مدل آنتن های رومیزی عدم نیاز به سیم کشی های طولانی است. شرکت اترون آنتن های خود را با بهره مندی از علم روز، با بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین تکنولوژی می سازد. آنتن رومیزی این شرکت مجهز به فناوری LNA است و برای ساخت محصولات خود از قطعات درجه یک استفاده می کند. این آنتن مجهز به فیلترینگ است و بر این اساس قابلیت حذف نویزهای اضافی را دارد. مهمتر از همه انتن رومیزی شرکت اترون ره خوبی می تواند از فرمت رزولوشن زیاد پشتیبانی نماید و طول عمر بالایی هم دارد.

nانواع آنتن تلوزیون آترونn

آنتن هوایی آترون

n

در میان انواع آنتن تلویزیون آترون یکی از پر فروش ترین آن ها مدل هوایی است. این انتن ها همانطور که از نام آن ها مشخص است، مخصوص استفاده در بیرون هستند‌. قدیمی ترین نسل آنتن ها، همین مدل های هوایی می باشند که از گذشته تا کنون تغییرات بسیاری داشته اند. آنتن هوایی نسل جدید بسیار پیشرفته تر و با تکنولوژی بهتر طراحی می شوند که حتی از لحاظ ظاهری نیز با نسل قدیمی خود تفاوت دارند. به منظور اهمیت آنتن ها کمپانی های بسیار زیادی فعالیت می کنند، اما کیفیت و قدرت هیچ یک به اندازه آنتن های شرکت آترون نخواهد بود‌. این کمپانی محبوب انتن های هوایی خود را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی طراحی می کند‌. مهمترین مزیت این نوع آنتن ها کیفیت و مقاومت بالای آن ها در برابر تمام شرایط مختلف آب و هوایی است‌.

n

این آنتن را به دلیل کیفیت خوبی که از لحاظ جنس و قدرت بالایی که در دریافت سیگنال دارد می توان در هر منطقه ای استفاده نمود. انتن های هوایی اترون نسبت به مدل های رومیزی در دریافت سیگنال قوی تر هستند و می توان در مکان هایی با دریافت سیگنال ضعیف نیز از آن ها استفاده نمود‌. کمپانی آترون آنتن های هوایی خود را در دو مدل ثابت و گردان تولید می کند. آنتن هوایی مدل ثابت اترون را در فضاهای چون پشت بام به صورت ثابت در یک مکان نصب خواهند کرد.

n

البته شما باید قبل نصب آنتن ابتدا جهت دریافت سیگنال آن را مشخص کنید. این انتن مناسب مکان هایی است که دریافت سیگنال در آن جا بسیار قوی است و قابلیت تنظیم دارد. اما آنتن های هوایی گردان آترون همانگونه که از نام آن ها پیداست، به صورت‌ گردان هستند. زمانی که سیگنال ضعیف باشد شما می توانید به راحتی با چرخش آنتن آن را در جهت وضعیت سیگنال های قوی قرار دارد.

nn

نکات مهم خرید انواع آنتن تلویزیون آترون

n

آنتن تلوزیون نقش مهمی در عملکرد تلوزیون دارد و بدون آن هیچگونه سیگنالی دریافت نمی شود‌. پس تلوزیون بدون آنتن هیچ مزیتی نخواهد داشت و کاربردی هم ندارد. آنتن ها اصلی ترین لوازمی هستند که برای عملکرد مفید باید شرایطی داشته باشند. مهمترین آن ها پارامترهایی هستند که به هنگام خرید باشد به آن ها توجه نمود. اگرچه کیفیت آنتن های شرکت آترون همگی مناسب و باکیفیت است؛ اما مورد توجه قرار دادن نکات مهم خرید شرط خرید موفق و داشتن آنتن مناسب به شمار می رود.

nn

    n

  • در گام اول شما باید نوع آنتن را انتخاب کنید. در این مرحله باید فاصله انتن تا تلوزیون، محل قرار گیری آن و…را در نظر بگیرید. آیا شما محل مناسبی را نصب آنتن هوایی دارید؟ در غیر این صورت باید به سراغ مدل رومیزی بروید‌.
  • n

  • مدل آنتن را فراموش نکنید. به عنوان مثال اگر انتخاب شما آنتن هوایی است، باید بدانید این مدل خود در دو نوع ثابت و گردان می باشد و انتخاب هر یک به شرایط بستگی دارد. معمولا مدل های ثابت مناسب استفاده برای مکان هایی با سیگنال ضعیف نیستند.
  • n

  • در گام بعدی برند آنتن مورد اهمیت قرار می گیرد که قطعا انتخاب شما آنتن اترون است. حال بر اساس نوع نیاز و شرایط گفته شده از میان انواع آنتن تلوزیون آترون بهترین را انتخاب نمایید‌‌
  • n

  • توجه داشته باشید آنتن تلوزیون در دو نوع دیجیتالی و معمولی است که مدل های دیجیتالی قابلیت بیشتر و عملکرد بهتری دارد. از طرفی قیمت این مدل ها متناسب با نوع تکنولوژی ساخت بیشتر است.
  • n

  • به قدرت گیرندگی امواج دقت کنید و اگر در منطقه ای هستید که دریافت سیگنال ضعیفی دارد باید از آنتنی با قدرت گیرندگی بالا استفاده نمایید‌.
  • n

  • آنتن ها بر اساس انوع امواج دریافتی به دو دسته امواج آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. مدل های آنالوگ مناسب استفاده برای تلوزیون های قدیمی می باشند اما مدل های دیجیتال را می توان برای هر نوع تلویزیونی استفاده نمود.
  • n

nانواع آنتن تلوزیون آترونn

نتیجه

n

با رشد علم‌ تکنولوژی نه تنها شاهد افزایش سطح کیفی محصولات هستیم، بلکه رقابت نیز به به صورت قدرتمندتر و هدفمند ادامه پیدا می کند. آنتن ها محصولاتی کاربردی و مهم هستند که برای گیرنده هایی نظیر تلوزیون مورد نیاز می باشند‌. کمپانی هایی نظیر اترون یکی از بهترین تولید کنندگان آنتن در جهان هستند که سابقه بسیار درخشانی دارند. این کمپانی معتبر انواع محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و تکنولوژی پیشرفته تولید و روانه بازار می کند. انواع آنتن تلوزیون آترون هر یک دارای مشخصات و مزایایی هستند که باعث می شود هر یک در شرایط خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. آنتن ها برای عملکرد بهتر خود باید دارای شرایطی چون کیفیت خود، نصب درست، نگهداری مناسب و … باشند‌. تحت هر شرایطی اگر آنتن آسیب ببیند، قطعا کیفیت دریافت سیگنال آن خوب نخواهد بود.

n

به طور کلی، آنتن های آترون همگی دارای بالاترین سطح کیفیت در بازار هستند و قیمت مناسبی هم دارند؛ اما زمانی که شما این محصول را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید. فروشگاه برقیجات، بهترین مرکز فروش در سطح کشور می باشد که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت دارد. این مرکز تمامی انواع انتن های تولید کمپانی های مشهور را با تنوع بالایی به صورت اینترنتی توزیع می کند‌. مناسب بودن قیمت محصولات این شرکت به دلیل حذف واسطه ها و فروش آنلاین آن است؛ پس اگر قصد خرید انواع آنتن تلوزیون آترون دارید همین حالا اقدام نمایید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید