فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

خرید آنلاین محصولات نمانور

خرید آنلاین محصولات نمانور یکی از بهترین و جدیدترین روش های خرید است.‌ پیشرفت تکنولوژی و علم به اندازه ای می باشد که حتی خرید نیز به ساده ترین شکل ممکن در بستر فضای مجازی صورت می گیرد. دنیای امروز، عصر مدرن تکنولوژی است و دیگر کمتر کسی برای خرید هر محصولی به صورت حضوری مراجعه می کند. چرا که هم دغدغه های فعالیت های روزمره و هم مشکلات رفت و آمد  هر دو عامل مهمی هستند. که باعث محبوبیت این روش خرید شده اند.

n

در روش خرید حضوری شما باید ساعت وقت خود را جهت رفت و آمد و صف های طولانی بگذرانید که این کار از حوصله اکثر افراد خارج است. اما در روش خرید آنلاین، شما در هر کجایی که هستید می توانید در کمترین زمان ممکن به سایت فروشگاهی فروشگاه برقیجات مراجعه کنید. و پس از انتخاب بهترین گزینه ایده آل، خرید خود را انجام دهید. حال اگر قصد خرید محصولات نمانور را دارید بهتر است ادامه متن را بخوانید.

nn

مزایای خرید آنلاین محصولات نمانور

n

نمانور یک برند جهانی در زمینه تولید انواع محصولات روشنایی است. که سطح تقاضای این برند در بازار بسیار زیاد می باشد. این روزها خرید و فروش نیز به سبک‌ نوینی در حال انجام است. و شاهد روی کار آمدن روش های بسیار جدیدی هستیم که مخاطبان را به سمت خود مجذوب می کند. خرید آنلاین محصولات نمانور یکی از جدیدترین روش هایی است که به عنوان متد ترین روش روز دنیا شناخته می شود.

n

فروشگاه برقیجات یکی از مراکز موفقی است که مدتهاست در فضای مجازی فعالیت دارد. در واقع دنیا به سمت تکنولوژی پیش می رود و کم کم با ظهور نسل جدیدتری از این تکنولوژی، کسب و کارهای بیشتری نیز در این فضا جای می گیرند. اما دلیل محبوبیت خرید آنلاین چیست؟ با خرید اینترنتی محصولات نمانور چه مزیت هایی نصیب ما می شود؟

nn

    n

  • دسترسی مستقیم به محصولات نمانور یکی از مهمترین مزیت هایی است که باعث حذف واسطه ها می شود. در خرید مستقیم شما می توانید بدون دخالت واسطه ها مستقیما محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • n

  • در خرید آنلاین شما می توانید به کیفیت عالی دست پیدا کنید. چرا که با وجود واسطه های بسیار زیادی که در بازار وجود دارند، معمولا محصولات تقلبی شرکت های دیگر که از کیفیت پایینی برخوردارند با برند نمانور به فروش می رسند. اما زمانی که شما مستقیما به نمایندگی خود شرکت دسترسی پیدا کنیدئ دیگر هرگز با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.
  • n

  • یکی از مهمترین مزیت های خرید آنلاین مناسب بودن قیمت ها است. چرا که با حذف واسطه ها شما خرید مستقیم انجام می دهیدئ و این مجموعه افراد سود جو که بر قیمت ها می افزایند دیگر در میان نخواهند بود.
  • n

  • دسترسی داشتن به تنوع محصول نیز از دیگر مزیت های مهم این روش جدید خرید است. شما با طیف وسیعی از انواع محصولات متنوع مواجه می شویدئ که می توانید با خیالی آسوده در یک فضای کاملا امن خرید خود را انجام دهید.
  • n

n

انواع تولیدات شرکت نمانور

n

کمپانی نمانور یکی از مراکز فروش بسیار موفق در کشور است. که کیفیت محصولات آن در سطحی می باشد که با تولیدات خارجی به رقابت می پردازد. ابن کمپانی مطرح هم‌ اکنون تولیدات خود را به صورت آنلاین توزیع می کند. چرا که خرید آنلاین محصولات نمانور دارای مزیت های بسیار زیادی است. بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید کنید. ابتدا با برخی از تولیدات این مجموعه، کاربرد، مزیت ها و مدل های مختلف آن ها آشنا شوید.

nn

لامپ ال ای دی سوله ای توکار

n

سوله ها یکی از مهمترین بخش های صنعتی ما محسوب می شوند. که بخش مهمی از فعالیت های کارگاهی و تولیدی در این محل انجام خواهد شد. حال اینکه روشنایی در فضاهای صنعتی یک مسئله بسیار حائز است. که در صورت عدم وجود نور کافی قطعا در انجام امور مربوط به این حوزه مشکل ایجاد می شود.

n

سوله ها یا کارگاه ها در حجم بسیار وسیعی ساخته می شوند. تا فرآیندهای کارگاهی در سطح بسیار وسیعی در این مجموعه صورت بگیرد. با این حساب اگر کمی منطقی فکر کنیم، در می یابیم که استفاده از تعداد لامپ های بسیار زیاد با بازده نوری کم در این فضا مقرون بصرفه نخواهد بود. اما امروزه چراغ های بسیار بزرگ با قدرت بسیار بالایی به تولید رسیده اند. که این چراغ ها مختص استفاده برای سوله و کارگاه های بزرگ هستند.

n

این چراغ‌ های مخصوص سوله نیز معمولا به صورت کاسه ای و آویز در ابعاد بزرگی هستند. که نور را به صورت یکنواخت تا حجم وسیعی از محیط پخش می کنند. این چراغ ها برگرفته از تکنولوژی ال ای دی هستند. و نسل جدید انواع نورافکن های صنعتی شناخته می شوند. معمولا چراغ های کارگاهی را با ارتفاع بالایی نصب می کنند. و همین ارتفاع نیز در گستردگی پخش نور بسیار حائز اهمیت می باشد.

n

این دسته از تولیدات شرکت نمانور دارای هیت سینک آلومینیومی هستند. که این تکنولوژی برای دفع حرارت بسیار مفید خواهد بود. مدل COB این چراغ ها خود از چند چیپ ۵۰ یا ۱۰۰ واتی تشکیل می گردد. که طول عمر و پخش نور بسیار مطلوبی دارد. شما می توانید این چراغ ها را به راحتی و بدون هیچ درد سری نصب کنید. و بدون هیچگونه خیرگی نور از ان ها استفاده نمایید. قیمت این چراغ ها مناسب است. اما به شرطی که اقدام به خرید آنلاین محصولات نمانور کنید که این روش بسیار مقرون بصرفه می باشد.

nnn

خرید آنلاین محصولات نمانور

خرید آنلاین محصولات نمانور

n

لامپ ال ای دی هالوژنی سقفی نمانور

n

زمانی که شما برای خرید آنلاین محصولات نمانور به سایت این فروشگاه مراجعه می کنید. با طیف وسیعی از انواع لامپ های آن مواجه می شوید. لامپ های هالوژنی یکی از بهترین تولیدات پر فروش این شرکت است. که با متد ترین تکنولوژی روز به تولید می رسد.

n

این لامپ های هالوژنی سقفی برای استفاده و نصب روی سقف طراحی شده اند. که خود در دو نوع توکار و روکار خواهند بود. مدل لامپ های هالوژنی توکار سقفی را می توان در داخل قاب سقف طراحی نمود. به گونه ای که زیبایی نورپردازی ان نیز بیشتر می شود. با توجه به توکار بودن این لامپ ها، معمولا طراحی چندانی ندارند. چرا که در داخل قاب قرار گرفته و بدنه ان ها دیده نمی شود و ما تنها از نور مفید آن استفاده خواهیم کرد.

n

اما مدل های روکار این لامپ ها که روی سقف نصب می شوند. در انواع طرح، مدل و حتی ابعاد مختلف هستند. که هر یک از آن ها با زیبایی خاصی جهت جلوه دادن بیشتر طراحی شده اند. اگرچه این لامپ ها نسل جدیدی از لامپ های کم مصرف هستند. اما هنوز هم با پیشرفت علم جا برای پیشرفت این لامپ های نسل جدید است.

n

این لامپ ها از یک قاب‌ محکم از جنس کریستال تشکیل می شوند. که مقاومت ان ها را به شدت افزایش می دهد. زیبایی نورپردازی و ساختار این لامپ ها به گونه ای است که می توان از ان ها برای دکوراسیون های لوکس استفاده نمود. کیفیت مهمترین‌ پارامتری است که در طول عمر محصول تاثیر دارد. و چه بسا اینکه اگر محصول قیمت مناسبی هم داشته باشد، شما یک خرید ایده آلی را تجربه خواهید کرد. برای خرید آنلاین محصولات نمانور می توانید با کادر مجرب شرکت برقیجات مشاوره کنید.

nn

ریسه تزئینی نمانور

n

مرکز خرید آنلاین محصولات نمانور هم اکنون مفتخر است تا بهترین تولیدات شرکت نمانور را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. یکی از بهترین تولیدات این مجموعه لامپ های ریسه ای آن است. که امروزه با صدها نوع تنوع در بازار وجود دارد‌. ریسه ها یکی از بهترین محصولات روشنایی هستند. که جنبه زیبایی و تزئینی دارند. و شما می توانید برای جلوه دادن به دکوراسیونی از ان ها استفاده نمایید.

n

اشاره شد که تنوع رنگ و اشکال چنین محصولاتی بسیار زیاد است. و ریسه ها همگی در هر دسته ای که هستند جنبه تزئینی دارند. اما نمی توان گفت که هر نوع ریسه ای را با هر تنوع رنگی می توان برای تمام مکان ها استفاده نمود. جلوه دادن به هر محیط و برجسته سازی ان تا زمانی حایز اهمیت است که بر اساس اصول و تئوری های مربوطه انجام شود.

n

ریسه خود متشکل از مجموعه ای از تعدادی لامپ های ریز در اشکال و رنگ های مختلف است. که حتی می تواند در یک رنگ ثابتی نیز تولید گردد. لامپ های ال ای دی بسیار کوچکتر طول یک سیم به ردیف قرار می گیرند‌. کیفیت ریسه روی کیفیت نوری که از خود ساطع می کند بسیار تاثیر دارد. پس برای داشتن کیفیت بهتر باید به سراغ بهترین ها رفت.

n

برند یکی از پارامترهایی است که می توان با اکتفا بر ان به بهترین کیفیت این لامپ ها دسترسی پیدا کرد. چرا که برندهای محبوب بازار متعلق به شرکت های بزرگ و معتبر جهان هستند. که رضایت مشتری باعث برجسته شدن این کمپانی ها شده است. نمانور اولین و برترین برند تولید انواع لامپ کم مصرف در کشور است. که در زمینه تولید انواع لامپ های کم مصرف فعالیت دارد. ریسه های تزئینی نیز شگفت انگیز ترین تولیدات این شرکت بزرگ هستند. که در بهترین طرح و رنگ ها هم اکنون در بازار خرید و فروش می شوند. اگر به دنبال خلق یک دکوراسیون زیبا با نورپردازی عالی هستید، ریسه های تزئینی کمپانی نمانور بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید