فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

نمایندگی نمانور

شرکت نمانور، یکی از شرکت های بسیار موفق و پیشرفته جهت تولید لوازم الکتریکی می باشد. این شرکت نمانور آسیا از سال ۱۳۸۵ با تکیه بر دانش و تخصص کادر تولید و همچنین‌ ماشین آلات پیشرفته توانست بهترین لامپ های کم مصرف را با کیفیت فوق العاده بالایی به تولید برساند. لامپ های کم ‌‌مصرف نمایندگی نمانور همگی با توان و وات های مختلف جهت استفاده برای مصارف مختلف به تولید می رسد.

این تولیدکننده معتبر هم اکنون جدیدترین و با کیفیت ترین لامپ های کم مصرف را به تولید می رساند که قیمت مناسبی هم دارند. تمام محصولات این شرکت همگی با رعایت استانداردها و طبق اصول ایمنی به تولید می رسند. نمایندگی نمانور نیز به عنوان بهترین شرکت مطرح در کشور، انواع محصولات شرکت نمانور اعم از محصولات روشنایی آن را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت توزیع می کند.

در ادامه به معرفی برخی از انواع محصولات شرکت نمانور که توسط نمایندگی نمانور توزیع می شوند، خواهیم پرداخت.

  • لامپ هالوژنی نمانور

شرکت نمانور، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع محصولات روشنایی در کشور است. لامپ های هالوژنی نیز یکی از بهترین تولیدات این شرکت مطرح به شمار می رود. لامپ هالوژنی خود یکی از بهترین و پرمصرف ترین لامپ های مصرفی می باشد که پیشرفته ترین لامپ‌ در بازار محسوب می شود. و این مدل لامپ، نسل و ورژن جدید لامپ های رشته ای می باشد. همانند این لامپ ها می توانند جریان برق وارد شده از پریز را وارد رشته تنگستن کنند.

در نتیجه با داغ شدن رشته تنگستن به راحتی نور تولید  می شود که نور یکنواخت و گسترده ای می باشد. بهره وری نوری این لامپ ها بسیار بالا می باشد، همانگونه که طول عمر بسیار زیادی دارند. این لامپ ها جدا از نور زیادی که تولید می کنند دارای طول عمر بسیار بالایی نیز هستند که میانگین طول عمر آن ها ۱۲۰۰-۸۰۰ است.

هالوژن ها را می توان در دماهای بالا و پایین استفاده نمود و نوری که از خود ساطع می کنند، خیره کننده نیست تا به چشم ها صدمه وارد کند. از آنجایی که این لامپ ها را با استفاده از علم روز طراحی می کنند، بسیار باکیفیت تر از تولیدات نسل قدیمی ار خواهند بود. حال اینکه در میان تمام برندهای موجود در بازار نیز لامپ هالوژن نمانور، بهترین و باکیفیت ترین برند موجود در بازار به شمار می رود. چرا که شرکت نمانور، تمامی محصولات خود را با مواد اولیه درجه یک و تجهیزات پیشرفته همچنین مطابق با استانداردها به تولید می رساند.

نمایندگی نمانور

لامپ لوستر نمانور

لامپ ها یکی از نیازهای مهم ما برای روشنایی هستند و با توجه به اهمیت روشنایی، لامپ نیز مورد اهمیت واقع می گردد. چرا که پس از برق منبع اصلی تولید نور، لامپ ها هستند. اما برای داخل ساختمان با اهمیت زیبایی دکوراسیون، آیا تنها روشنایی کافیست؟ خیر، چرا که زیبایی دکوراسیون به اندازه ای مورد اهمیت است که رو زیبایی و یا طراحی لامپ ها بسیار حساسیت به خرج می دهند. لامپ ها علی رغم ولتاژ، برند، نوع کاربرد و … بر اساس شکل ظاهری نیز تقسیم بندی می شود.

یکی از لامپ هایی که هم به منظور ایجاد روشنایی و هم‌ خلق زیبایی به تولید می رسد، لامپ لوستر است. لوسترها، یکی بی نظیرترین لوازم روشنایی برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه به شمار می روند‌. برای لوسترها معمولا از لامپ هایی با طراحی ظاهری خاصی همچون لامپ های شمعی استفاده می کنند.

لامپ ال ای دی لوستر بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه می باشد و تور بسیار ملایمی تولید می کند. این لامپ می تواند از نوع مدل لامپ های شمعی و اشکی باشد که در ردیف لامپ های کم مصرف قرار می گیرند. نمایندگی نمانور نیز تمامی انواع لامپ های کم مصرف شرکت نمانور را در انواع مدل، طرح و حتی ابعاد مختلف به فروش می رساند. قیمت لامپ نمانور نیز با توجه به نوع شکل و مدل آن متفاوت خواهد بود. اگر علاوه بر روشنایی به زیبایی دکوراسیون داخلی نیز اهمیت می دهید، پس بهترین انتخاب همین لامپ های لوستری شرکت نمانور است که بالاترین کیفیت بازار را دارند‌.

  • چراغ زیر کابینتی کم مصرف

امروزه روشنایی محیط و همچنین مسئله زیبایی به اندازه ای مورد اهمیت است که در صنعت روشنایی با تلفیق این دو هنر انواع لامپ های بسیار زیبا و کاربردی را به تولید می رسانند. در گذشته شاید تنها مسئله روشنایی محیط اهمیت داشت و استفاده از لامپی که بتواند روشنایی کافی را خلق نماید. اما با پیشرفت علم و اهمیت زیباسازی دکوراسیون، کم کم طراحی لامپ ها نیز به سمت مدرن تر و ایده آل تر شدن پیش رفت، به گونه ای که هم اینک در بازار شاهد خرید و فروش هزاران نوع لامپ‌ مختلف هستیم. از طرفی با توجه به اینکه اکثرا لامپ ها از سقف آویزان بودند، شاید برخی از قسمت ها به خوبی در معرض نور قرار نمی گرفتند و ما به خوبی نمی توانستیم تمام نقاط کور را ببینیم.

با وجود تمام این مشکلات و نیازها، امروزه برای استفاده در تمام نقاط انواع لامپ های مختلفی طراحی شده اند که لامپ زیر کابینتی یکی از انواع آن ها به شمار می رود. این لامپ، همانگونه که از نامش پیداست در زیر کابینت به کار برده می شود تا نقاط کور به خوبی قابل رویت باشند. این چراغ ها امروزه یکی از رایج ترین لامپ ها در نورپردازی آشپزخانه به شمار می روند که با کمک ال ای دی های خطی طراحی می شوند. این‌ مدل از چراغ های کم‌ مصرف را می توان در انواع رنگ ‌های بسیار مختلفی خریداری کرد. این چراغ ها امروزه بسیار مورد اهمیت قرار دارند؛ چرا که جدا از روشن نمودن محیط روی زیبایی آشپزخانه نیز تاثیرگذار خواهد بود‌ و با توجه به اهمیت بسیار زیاد طراحی دکوراسیون داخلی، این لامپ ها این چنین به محبوبیت رسیده اند.

نمایندگی نمانور

  • پروژکتور smb نمانور

اگر به دنبال بهترین محصول روشنایی نمایندگی نمانور هستید. و یا باکیفیت ترین لامپ قیمت مناسب را می خواهید، پروژکتور smb شرکت نمانور بهترین گزینه ایده آل شما خواهد بود. شرکت نمانور به عنوان یک تولید کننده معتبر در بازار بهترین انواع لامپ های کم‌ مصرف را با بهترین کیفیت و قابلیت برای استفاده در تمام‌ محیط طراحی و تولید می کند‌.  چه بسا اگر لامپ های این شرکت مجهز به تکنولوژی COB باشند که در این صورت تمامی قسمت های LED همه در مدار چاپی به تولید می رسند.

بر اساس این تکنولوژی بسیار پیشرفته قسمت های ال ای دی توسط لحیم کاری به مدار چاپ خواهند شد. با توجه به کاربرد این تکنولوژی، نوری که از پروژکتورها ساطع می گردد بسیار گسترده و یکنواخت می باشد، همچنین این نور تیز نبوده و به چشم ها آسیب نمی رساند‌.

در لامپ های cob بورد با ضخامت پایینی به تولید می رسد و اس ام دی ها نیز مستقیما توسط چسب مخصوصی روی بوردها ثابت خواهند شد. کیفیت و استاندارد این لامپ ها بسیار عالی است و چه بهتر که این لامپ توسط شرکت نمانور با دقت بالایی تولید می شود. البته که تمامی محصولات نمایندگی نمانور که در سایت برقیجات هستند همگی باکیفیت هستند و حتی قیمت محصولات نمایندگی نمانور نیز مقرون بصرفه می باشند.

بیشترین‌ کاربرد این‌ پروژکتورها برای محیط های بزرگی که به نور زیادی احتیاج دارند است. تفاوت پروژکتورها با دیگر لامپ ها نیز در همین کاربرد آن ها است. و ناگفته نماند که پروژکتور در قالب بسیار بزرگتری از لامپ ها طراحی و تولید می شود. مقاومت بالا در برابر تمام شرایط آب و هوایی از مهمترین مزیت های این محصول به شمار می رود. که باعث می شود از پروژکتورها در فضای باز استفاده کرد.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید