فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

شرکت نمانور آسیا

روشنایی، یکی از نیازهای بسیار مهمی بود که انسان برای به دست آوردن آن از روش ها و محصولات بسیار زیادی استفاده نمود‌. با توجه به ارزش و اهمیت روشنایی و نیاز شدید بازار برای لوازم الکتریکی، شرکت های تولیدی بسیاری برای تولید تجهیزات الکتریکی دست به کار شدند. شرکت نمانور آسیا نیز یکی از تولیدکنندگان بسیار مطرح و بزرگ انواع لامپ led در کشور است. که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند.

این شرکت، تمامی انواع لامپ های کم مصرف خود را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و به کارگیری تجهیزات و روش های مدرن و پیشرفته به تولید می رساند. مهمترین مزیت این شرکت به کارگیری استاندارد های ملی در ساخت لامپ کم مصرف می باشد که با توجه به اهمیت بالایی که برای تولید محصولات این شرکت به کار می رود، تمامی لامپ های آن طول عمر بالا و نوردهی عالی دارند.

محصولات شرکت نمانور آسیا

برخی از لامپ های شرکت  و نمایندگی نمانور عبارتند از:

لامپ led سفینه ای

یکی از بهترین شاهکارهای شرکت نمانور آسیا شامل، لامپ های ال ای دی سفینه ای است. این مدل لامپ ها با توجه به نامی که دارند به شکل سفینه طراحی شده اند. مدل های ال ای دی همگی بسیار مقرون بصرفه هستند و نور استانداردی از خود ساطع می کنند. لامپ های LED سفینه ای تقریبا به شکل حبابی هستند و زاویه تابش آن ها بسیار کم و شار نوری بالایی دارند. از این چراغ ها بیشتر برای استفاده ارتفاعات زیاد استفاده می کنند؛ چرا که نوردهی این چراغ ها بسیار عالی و گستردگی زیادی دارد.

لامپ ال ای دی سوله ای

لامپ‌ های سوله ای، نوع دیگری از انواع لامپ های ال ای دی هستند که اهمیت بسیار زیادی در روشنایی دارند. شرکت و نمایندگی نمانور آسیا یکی از تولید کنندگان برتر انواع لامپ led است که بهترین چراغ های کم‌ مصرف را در انواع طرح و مدل های مختلفی به تولید می رساند. همانگونه که مستحضرید، نور لامپ روی سلامت انسان تاثیر بسیار زیادی دارد و به همین منظور در محل هایی چون سوله از لامپ های بسیار کم مصرف با نوردهی استاندارد و مناسب استفاده می کنند. این چراغ ها یک منبع مناسب برای تامین روشنایی هستند و زیبایی در این نوع لامپ ها زیاد مورد اهمیت نیست. البته چراغ های سوله ای را می توان در بسیاری از اماکن صنعتی دیگر نظیر، کارگاه، کارخانه ها و تولیدی ها استفاده کرد.

این چراغ ها بر اساس استانداردهای لازمه طراحی شده اند و جنس بدنه آن ها به دلیل نوع کاربردی که دارند بسیار مستحکم می باشد‌. این مدل چراغ ها را در انواع مدل و ابعاد مختلفی طراحی می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاومت دارند. محافظت در برابر گرد و غبار، مواد شیمیایی، ضربه و … از دیگر ویژگی های خاص این چراغ ها به شمار می رود. قیمت لامپ شرکت نمانور آسیا و تمام‌ چراغ های آن بسیار مناسب است و به صورت اینترنتی توسط فروشگاه برقیجات عرضه می گردد.

شرکت نمانور آسیا

 

چراغ cob توکار سیلندری

نور، یکی از اصلی ترین نیازهای زندگی انسان است. اهمیت روشنایی به قدری زیاد است که از صدها ترفند و محصول برای خلق روشنایی استفاده می کنند. مهمترین محصولاتی که برای ایجاد روشنایی از آن ها استفاده می شود، لامپ ها هستند. چراغ cob یکی از انواع چراغ های بسیار کاربردی و جدیدی است که بر اساس تکنولوژی خاصی  و با قابلیت ویژه ای طراحی می شوند.

این چراغ ها را در دو نوع مدل روکار و توکار تولید می کنند که هر کدام از این مدل ها مزیت های خاص خود را دارند. شرکت نمانور آسیا یکی از تولید کنندگان برتر تولید انواع چراغ cob در بازار است که این چراغ های سیلندری را برای نور پردازی و خلق زیبایی با عملکرد بالا تولید می کند. معمولا این مدل چراغ ها نور استانداردی دارند و برای نورپردازی و روشنایی محیط بهترین گزینه به شمار می روند.

کیفیت عالی، مناسب بودن قیمت لامپ شرکت نمانور آسیا و همچنین طول عمر زیاد، همگی جزو پارامترهای مهم محبوبیت این لامپ ها هستند. مدل توکار cob چراغ های سیلندری معمولا این برای فضاهای باز مناسب تر هستند؛ چرا که نور بسیار گسترده و زیادی دارند.

 

پنل روکار تزئینی

یکی دیگر از شاهکارهای شرکت نمانور آسیا شامل پنل روکار تزئینی می باشد که نسل جدید انواع چراغ و لامپ محسوب می شود. این پنل ها برتری های زیادی نسبت به سایر چراغ ها دارند که مهمترین آن پخش گسترده نور در سطح وسیعی از محیط می باشد. در واقع با پخش گسترده نور در محیط، نیاز به روشن کردن لامپ های کمی می باشد.

و از طرفی این پخش نور به گونه ای است که هیچگونه خیره کنندگی به وجود نمی آورد. تولید نور ملایم و صرفه جویی در مصرف برق همچنین عدم تولید گرما از دیگر مزیت هایی است کا می توان برای این لامپ ها برشمرد. بهترین مدل کاربردی این پنل ها که زیبایی رو دو برابر می کند، پنل های روکار می باشد. از طرفی جدا از کیفیت و روشنایی، زیبایی اهمیت بسیار زیادی در صنعت روشنایی دارد و به همین منظور مدلی از این‌ پنل ها را جهت تزئین نمودن تولید می کنند.

پنل های روکار تزئینی جلوه بسیار زیبایی در محیط ایجاد می کنند و جزو جدیدترین تکنولوژی های تامین نور به شمار می روند. این‌ مدل پنل ها خود بر اساس پارامترهای مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر یک با خصوصیات و مشخصات ویژه در محیط خاصی به کار می روند. این مدل لامپ ها نور خیره کننده ای ندارند و برخی از مدل های آن ها توسط ریموت کنترل می شوند. این لامپ ها حتی دارای رنگ بندی بسیار متنوعی هستند و می توان برای آن ها از لامپ هایی با توان ۳ تا ۶۰ وات استفاده کرد. با پنل روکار تزئینی شرکت نمانور آسیا بهترین و زیباترین روشنایی را در محیط خلق کنید.

شرکت نمانور آسیا

 

چراغ سونا و جکوزی

دنیای امروز و صنعت برق چنان پیشرفتی داشته که در صنعت روشنایی شاهد تغییر و تحولات بسیاری هستیم. نیاز به روشنایی در شرایط و مکان های بسیار مختلف باعث شد تا تولید کنندگان با استفاده از علم روز و کمک از دانش و تجربه خود اقدام به تولید انواع لامپ ها برای مصارف مختلف کنند. سونا و جکوزی یکی از انواع مکان هایی است که نیاز به لامپ داشت. اما برای این مکان ها  نمی توانست از هر نوع لامپی با هر خصوصیتی استفاده کرد.

بلکه سونا و جکوزی با توجه به اینکه دائما با رطوبت و آب سر و کار دارند باید لامپ هایی در این مکان ها استفاده می شد که در برابر شرایط مقاوم و پایدار باشند. شرکت هایی نظیر نمانور آسیا جزو تولیدکنندگان موفق و برتری بودند که با به کارگیری تمام توان خود توانستند لامپ سونا و جکوزی تولید کنند‌.

این لامپ ها هم ‌اینک در انواع ابعاد و طرح های بسیار مختلفی به تولید می رسند که می توان آن ها را به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار داد. هر کدام از این مدل ها مزیت و زیبایی خاص خود را دارند و با نورپردازی عالی، زیبایی بسیار خاصی را خلق خواهند کرد. این چراغ ضمن نورپردازی بالا، صرفه جویی در انرژی و طول عمر زیاد دارای ایمنی بالایی نیز می باشند‌.

تکنولوژی ساخت چراغ های استخری بسیار پیشرفته تر از سایر لامپ و چراغ ها است و می توان آن ها را به سه دسته چراغ های رشته ای، چراغ های هالوژن و چراغ های LED تقسیم کرد. چراغ های ساخت شرکت نمانور آسیا همگی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و تنوع شکل ظاهری آن ها نیز بسیار است. نمانور آسیا به عنوان بهترین و موفق ترین شرکت تولیدی بهترین لامپ و چراغ های ضد آب را با تکنولوژی خاص و ویژه ای طراحی و تولید می کند.

خرید محصولات شرکت نمانور از فروشگاه برقیجات

فروشگاه برقیجات، یکی از فروشگاه های بسیار مطرح کشور است. که انواع لوازم الکتریکی را با کیفیت عالی در تنوع طرح، مدل، رنگ و حتی برند به صورت اینترنتی به فروش می رساند. محصولات شرکت نمانور که جزو معتبرترین برندها و باکیفیت ترین لوازم الکتریکی در بازار محسوب می شوند. هم‌ اکنون توسط فروشگاه برقیجات به فروش می رسند. مناسب ترین قیمت محصولات شرکت نمانور را با کیفیت عالی از این مجموعه در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید