فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

معرفی بهترین آنتن هوایی تلویزیون

آنتن ها جزو لوازم کاربردی در منزل هستند. که در انواع مدل های مختلفی به تولید می رسند. اما برای دریافت سیگنال قوی باید از بهترین آنتن هوایی تلویزیون استفاده کرد. آنتن های هوایی، قدرت گیرندگی بالاتری دارند. و تجربه ثابت کرده که طول عمر این مدل آنتن ها بسیار بهتر و بیشتر از مدل های دیگر خواهد بود. اولویت کیفیت دریافت سیگنال با این مدل آنتن است. و تنها در صورتی استفاده از آنتن هوایی توصیه نمی شود که شما مکان مناسبی برای نصب آنتن نداشته باشید. یک آنتن هوایی اگرچه بهتر از مدل های دیگر عمل می کند. اما این عملکرد بهتر برای شرایطی است که شما بر اساس استانداردها آنتن خود را به درستی نصب کنید. آنتن های هوایی خود دارای انواع  مختلفی هستند. که هر یک از انواع آنتن هوایی بر اساس پارامترهایی چون کیفیت، مدل، برند و … تقسیم‌ بندی می شود.

برند، این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار درد و کاربران اکثر مشتاق خرید محصولاتی با برند معتبر هستند. چرا که بهترین آنتن هوایی تلویزیون از لحاظ برند معمولا کیفیت بهتر، عملکرد عالی و طول عمر بیشتری خواهد داشت. در ادامه به معرفی بهترین مدل خواهیم‌ پرداخت.

بهترین آنتن هوایی تلویزیون موجود در بازار

آنتن تلوزیون، یکی از گیرنده های بسیار قوی است که توانایی دریافت انواع سیگنال های مختلف و ارسال آن ها به گیرنده هایی نظیر تلوزیون را دارد. آنتن ها هم‌ اکنون جزو یکی اصلی ترین و ضروری ترین لوازم الکتریکی محسوب می شوند. که بدون آن ها تلوزیون هیچ‌ معنایی ندارد. چرا کیفیت و صدا تنها توسط آنتن ها دریافت می شوند. و در صورت عدم وجود آنتن و یا کیفیت مطلوب، کیفیت دریافت سیگنال ها نیز بسیار بسیار ضعیف خواهد بود. n

با توجه به کیفیت سیگنال ها و بهترین کیفیت صدا و تصویر، کیفیت آنتن بسیار مورد اهمیت قرار دارد. و قطعا با تماشای تلوزیون با چنین کیفیتی لذت خواهید برد. اما این‌ مسئله در خرید آنتن تلوزیون بسیار حائز اهمیت است. اشاره شد که در میان‌ انواع مدل هوی مختلف موجود در بازار معمولا آنتن مدل هوایی بهترین گزینه ای است که قدرت دریافت بالایی برای سیگنال ها دارد.n

۷۰ درصد مردم نیز که دارای شرایط مناسبی هستند از آنتن های هوایی استفاده می کنند. اما با این شرط که محل مناسبی برای  نصب آنتن هوایی وجود داشته باشد. اما هزاران آنتن هوایی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. که هر کدام ساخت یک کمپانی هستند. و قطعا کیفیت تمام آن ها در یک سطح نخواهد بود. بهتر است برای اینکه یک آنتن باکیفیتی داشته باشید، هنگام خرید بهترین آنتن هوایی تلویزیون به برند آن توجه کنید.n

تجربه ثابت کرده که کمپانی های معروف جهان محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می کنند. و دلیل اعتبار و شهرت آن ها نیز ارائه کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب می باشد. اگر بخواهیم بهترین آنتن هوایی تلویزیون موجود در بازار را معرفی کنیم، به جرات می توان‌ گفت که آنتن برند آترون در بازار بی رقیب است. شما می توانید این مدل آنتن ساخت کمپانی معروف جهان را از فروشگاه برقیجات در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

بهترین آنتن هوایی تلویزیون

بهترین آنتن هوایی تلویزیون

دو نمونه از انواع آنتن های هوایی

آنتن هوایی، یکی از بهترین آنتن هایی است که قدرت بیشتری برای دریافت سیگنال نسبت به مدل آنتن های دیگر دارد. این مدل آنتن، به صورت هوایی در مکانی آزاد و با ارتفاع زیاد نصب می شود. بهترین مکان برای نصب آنتن های هوایی پشت بام است و تنها در صورتی قادر به استفاده از این مدل آنتن ها خواهید بود که شرایط استفاده از آن را داشته باشید. به عنوان مثال، آپارتمان نشین ها به هیچ وجه نمی توانند از آنتن هوایی استفاده کنند؛ چرا که علاوه بر نصب شدن در پشت بام، آنتن هوایی باید شرط رعایت ارتفاع را نیز داشته باشد. آنتن های هوایی را نباید در فاصله بسیار زیادی از گیرنده متصل کنید. چرا که در ارائه کیفیت بهتر، مشکل ایجاد می شود.

این آنتن ها خود در دو مدل آنتن هوایی ثابت و آنتن هوایی گردان هستند که شامل:

آنتن های مدل ثابت یکی از انواع آنتن های هوایی است که به صورت ثابت وصل می شوند. این مدل آنتن ها دارای قدرت گیرندگی بسیار بالایی هستند و مناسب مکانی می باشند که دارای سیگنال قوی خواهند بود. با نصب این آنتن دیگر نیازی به تنظیم دائم این آنتن ها وجود ندارد.

آنتن هوایی گردان

آنتن های گردان یکی از بهترین مدل آنتن های هوایی هستند که به صورت گردان و قابلیت تنظیم دارند. برای تنظیم این آنتن ها باید ان ها را مدام آن بچرخانید و بیشتر مناسب مکان هایی خواهند بود که سیگنال ضعیفی دارند. بر خلاف مدل های ثابت شما باید پس از نصب این مدل آنتن با چرخیدن آن به دنبال یک جهت مناسب باشید. آنتن های هوایی گردان یکی از پرفروش ترین آنتن هوی بازار هستند که قیمت آن ها نسبت به مدل ثابت ارزان تر است. اما کیفیت دریافت سیگنال در این آنتن ها بسیار بالا بوده و هر نوع منطقه ای با هر نوع شرایط آب و هوایی را پوشش می دهند.

بهترین آنتن هوایی از لحاظ شکل ظاهری

آنتن به عنوان یک وسیله کاربردی برای دریافت سیگنال های الکترو مغناطیسی هم‌ اکنون جزو لوازم بسیار ضروری هر خانه ای محسوب می شود. این دستگاه با تکنولوژی خاص خود به راحتی سیگنال های الکترومغناطیسی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل کرده و در طرح های مختلفی به تولید می رسد‌. آنتن های هوایی که پر کاربردترین مدل هستند، خود در مدل های ثابت و گردان است که هر دو این مدل آنتن ها در اشکال مختلفی طراحی می شوند که مدل های پروانه ای یکی از رایج ترین آن ها به شمار می رود‌.  آنتن هوایی مدل پروانه ای که بر اساس نوع شکل طراحی تقسیم بندی می شود، یکی از بهترین و زیباترین طرح های آنتن هوایی می باشد کا به صورت یک پروانه طراحی شده است‌.

با وجود اینکه به سبب قدرت گیرندگی بالا و دریافت بهتر سیگنال ها باید آنان در نزدیک ترین نقطه از گیرنده قرار بگیرد؛ اما این مدل آنتن ها را می توان حتی در دورترین نقطه از تلویزیون قرار داد که توسط یک سیم انتقال امواج و سیگنال ها به کار گرفته می شوند. این آنتن ها برای مکان هایی با سیگنال قوی مناسب هستند که نیاز به تغییر جهت مداوم ندارد. تنها با یک بار تنظیم آنتن هوایی مدل پروانه ای می توانید کیفیت خوبی دریافت کنید و دلیل این امر قدرت دریافت بالای سیگنال این آنتن خواهد بود.

این آنتن ها باید تنها در یک مکان ثابت نصب و تمام شبکه های آن تنظیم شوند که مهمترین مزیت آن همین عدم‌ نیاز به تنظیم مجدد و پی ور پس خواهد بود. جنس بدنه این آنتن ها بیشتر از پلاستیک است و مجهز به فیش با درپوش لاستیکی هستند‌. شما می توانید برای تمامی گیرنده های دیجیتال و همچنین تلویزیون های LED – LCD  و پلاسما از این مدل آنتن با قدرت گیرندگی بالا استفاده کنید.

بهترین آنتن هوایی تلویزیون

بهترین آنتن هوایی تلویزیون

روش های تقویت آنتن هوایی تلویزیون

بهترین آنتن هوایی تلویزیون هر چقدر هم باکیفیت باشد، اما در مواقعی با توجه به شرایط خاصی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. افراد برای دریافت سیگنال های بهتر از روش های بسیار زیادی استفاده می کنند و این روش ها در صورتی باید انجام شوند که شما از کیفیت و شرایط نصب آنتن خود مطمئن باشید. برای تقویت آنتن و عملکرد بهتر سیگنال های آن روش های بسیاری هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

    • عملکرد آنتن تلوزیون را با کمک و یا نصب یک تقویت کننده بهبود ببخشید. کیفیت سیگنال های دریافتی تحت تاثیر فاصله آنتن از برج فرستنده، شرایط محیط و ساختمان های مجاور و … بستگی دارد. معمولا یک تقویت کننده اگرچه حتی محل قرارگیری آنتن هم‌ مناسب نباشد، عملکرد آنتن را بهتر می کند.
    • روش دیگر و رایج ترین روش تقویت آنتن با تنظیم ارتفاع است و تنها کافیست تا شما ارتفاع آنتن را به خوبی تنظیم‌ نمایید. ارتفاع باید به گونه ای باشد که ساختمان یا هیچ شیئ دیگری نتواند مانع دریافت سیگنال ها شود. تداخل سیگنال ها با ساختمان و یا اشیاء موجود در اطراف مانع رسیدن آن به گیرنده ها و در نتیجه ارائه کیفیت بهتر خواهد شد.
    • روش سوم تقویت بهترین آنتن هوایی تلویزیون پیدا کردن ایستگاه ها است. اغلب آنتن هوای به صورت جهت دار می باشند و برای پیدا کردن جهت پخش کننده های سیگنال بهتر است به نقشه آنتن FCC DTV دقت کنید. تعداد ایستگاه های دریافتی و حتی قدرت نسبی تماما باید روی این نقشه مشخص شوند.
    • روش دیگری نیز تحت عنوان توقف کردن تداخلات وجود دارد که شامل از بین‌ بردن‌ موانع فیزیکی بین آنتن تلویزیون و برج پخش است. این موانع به شدت پذیرش سیگنال ها را کاهش می دهند و در نتیجه کیفیت خوبی از دریافت صدا و تصویر نخواهید داشت.
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید