فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

قیمت عمده سیم برق

آیا می دانید چه پارامترهایی روی قیمت عمده سیم برق تاثیر دارند؟ آیا با چگونگی خرید اقتصادی آشنا هستید؟ سیم برق به عنوان مهمترین محصولی است که سطح فروش بالایی دارد. چراکه این محصول جزو نیازهای مهم جهت انتقال جریان الکتریکی در صنایع مختلف هستند. در ادامه به نکات مهم تاثیرگذار روی قیمت خرید عمده سیم برق و چگونگی خرید آن اشاره خواهیم کرد.

nخرید عمده سیم برقnn

قیمت عمده سیم برق

قیمت عمده سیم برق

nn
قیت عمده سیم برق

قیمت عمده سیم برق

nn
عمده سیم برق

خرید عمده سیم برق

n

قیمت عمده سیم برق

n

سیم را می توان به عنوان مهمترین محصولی برشمرد که وظیفه بسیار مهمی را در صنعت برق ایفا می کند. این وسیله به منظور هدایت جریان برق مورد استفاده قرار می گیرد. سیم ها با توجه به نوع مصرف، خود در انواع مدل های مختلفی هستند. هر یک از انواع سیم ها دارای ساختمان متفاوتی با دیگر نوع خود می باشند و همچنین مشخصات آن ها یکدیگر کاملاً متفاوت است. اما تمامی این مشخصات متفاوت همگی تعیین کننده قیمت هستند.

n

برای درصد بالایی از مشتریان قیمت جزو پارامترهای مهم به شمار می رود از این رو قبل از بررسی قیمت ابتدا باید مشخصات آن را مد نظر داشته باشند. برای خرید انواع سیم برق نکات بسیار زیادی استفاده قرار می گیرد. حال اینکه تمامی مشخصات آن نظیر قیمت عمده سیم برق بایستی قبل از خرید بررسی شود .اگر قصد خرید عمده دارید بهتر است بدانید عوامل بسیار زیادی روی قیمت سیم ها تاثیر گذار هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

n

هزینه های تولید اولین و مهمترین پارامتری است که روی قیمت عمده این محصول تاثیر می گذارد. هزینه مواد اولیه و سطح کیفیت آن اولین پارامتر مهمی است که شامل هزینه های تولید می شود. تمامی تولید کننده ها از مواد اولیه با سطح کیفیت یکسانی استفاده نمی کنند از این رو قیمت مواد اولیه هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. همچنین دستگاه ها و ماشین آلاتی که برای تولیدی محصولات استفاده می‌ کنند بسیار حائز اهمیت است.

n

برخی از تولیدکنندگان از پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید به منظور تولید بهترین سیم ها با کیفیت مطلوب استفاده خواهد کرد. همچنین داشتن خط کنترل کیفی بسیار قدرتمند با کادر تولید توانمند و متخصص همگی روی قیمت عمده سیم برق تاثیرگذار خواهند بود.

nn

نکات خرید عمده سیم برق

n

هادی سیم

n

از دیگر پارامترهای مهمی که روی قیمت عمده سیم برق تاثیر فراوانی دارد می توان به هادی سیم ها اشاره نمود. برای هادی سیم از رسانا بسیار متعددی استفاده می کنند اما بیشترین فلزاتی نظیر مس و آلومینیوم برای تولید سیم ها به کار گرفته می شود. قیمت سیم مسی با سیم آلومینیومی اختلاف بسیار زیادی با یکدیگر دارند. همه ما می دانیم که مس قدرت رسانایی بسیار بیشتری برای جریان الکتریکی دارد اما در عوض قیمت آن بسیار زیاد است. از طرفی محدودیت هایی در انتخاب مس وجود دارد و به همین سبب تولید کنندگان از فلز آلومینیوم بیشتر برای تولید انواع سیم برق استفاده می کنند.

n

آلومینیوم هم اکنون بهترین هادی رساناهایی هستند که جایگزین مس شده است. آلومینیوم نیز بایستی با رعایت استانداردها برای تولید سیم انتخاب شود تا هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید. چنانچه آلیاژ مورد استفاده در سیم آلومینیومی خالص باشد قطعا رسانای خوبی برای هدایت جریان الکتریکی خواهد بود.

n

همچنین مس وزن سبک تری در مقایسه با مس دارد و در هنگام نصب می توان به سهولت نصب سیم آلومینیومی اشاره نمود.

nn

عایق سیم برق

n

از دیگر عواملی که روی قیمت عمده سیم برق تاثیر گذار هستند، عایق آن است. در ساخت سیم و کابل ها برای حفاظت از قسمت هادی آن ها از یک نوع عایق بسیار مقاومتی استفاده می کنند. هادی می تواند از جنس مصنوعات پلاستیکی مختلفی نظیر pvc یا پلی اتیلن باشد، قطعاً که پی وی سی قدرت مقاومت بیشتر، کیفیت عالی تر اما قیمت بالاتری دارد.

n

تجربه ثابت کرده که برای پروژه های صنعتی یا دیگر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده از سیم هایی با پوشش پی وی سی عملکرد بهتری دارند چرا که این دسته از سیم ها با رعایت استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند.

nn

بررسی قیمت عمده سیم برق

n

    n

  • از آنجایی که سیم به عنوان یکی از مهم ترین وسایل الکتریکی در صنعت برق شناخته می شود و سطح کاربرد بسیار زیادی دارد به هنگام خرید عمده بایستی پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت عمده سیم برق را مورد توجه قرار دهید. از عواملی که باعث افزایش یا کاهش قیمت سیم برق می شود، نوع عملکرد یا کاربرد آن است. معمولاً سیم ها برای استفاده در شرایط متفاوت در برابر گرما، سایش، مواد شیمیایی، یخ زدگی و حتی خمش و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند. به عنوان مثال، سیم هایی که در جوشکاری استفاده می شوند ضد آتش یا سیم هایی که در شرایطی با مواد شیمیایی به کار می روند ضد مواد اسیدی و شیمیایی هستند. قطعا این قابلیت ها روی قیمت سیم تاثیر دارد که برای ساخت سیم ها با چنین مزایا و مشخصاتی از مواد بیشتری استفاده خواهند کرد.
  • n

  • تعداد رشته های سیم برق از دیگر نکات مهمی است که روی قیمت عمده سیم برق تأثیرگذار خواهد بود. بر اساس استانداردها و نوع کاربرد معمولاً سیم ها را به صورت تک رشته ای، دو رشته ای، سه رشته ای، ۴ رشته و غیره بسته به نوع کاربرد طراحی می کنند. قطعا هر یک از این سیم ها با تعداد رشته های مختلف دارای سطح مقطع متفاوتی هستند. هرچه تعداد رشته های سیم برق بیشتر باشد قطعا از سطح مقطع آن بزرگتر و قیمت سیم بیشتر خواهد بود. از این رو به هنگام خرید سیم و یا حتی کابل ها بایستی به سطح مقطع آن توجه کنید چرا که هرچه سطح مقطع بزرگتر باشد تعداد رشته های سیم بیشتری در آن استفاده کرده اند. حال اینکه این مقدار بیشتر رشته های فلزی کاربردی درسی باعث افزایش قیمت آن می شود.
  • n

n

لیست قیمت انواع سیم برق

n

میزان سیم خریداری شده نیز روی قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. اگر شما قصد خرید عمده سیم برق را دارید، باید هزینه بیشتری جهت خرید آن پرداخت نمایید. حال اینکه هر چقدر حجم خرید شما بیشتر باشد، قطعاً باید هزینه بیشتری در قبال آن پرداخت کنید. برای خرید عمده با توجه به حجم بار شما نیاز به یک وسیله نقلیه برای جابجایی آن دارید.

n

هر چه مسافت شما دورتر باشد و وسیله نقلیه بزرگتری برای جابجایی سیم ها کرایه کرده باشید، قطعاً هزینه های خرید شما افزایش می یابد. گاهی حجم خرید شما به اندازه ای است که می توانید با وسیله نقلیه خود آن را جابجا کنید. اما در صورتی که حجم خرید شما بیش از اندازه باشد نیاز به وسیله نقلیه مناسب جهت جابجایی آن دارید پس قطعاً کرایه که بابت آن پرداخت خواهید کرد روی قیمت خرید محاسبه می گردد.

n

برند دیگر پارامتر بسیار مهمی است که روی قیمت عمده سیم برق تاثیر می گذارد. همانگونه که اشاره شد، سیم مهمترین محصول برای انتقال جریان الکتریکی به شمار می رود. مصرف این محصول در جهان بسیار زیاد است چرا که برای روشنایی و تمامی لوازم الکتریکی نیاز به سیم های مختلفی با ساختار و مشخصات متفاوت می باشد.

n

برای تامین نیاز بازار هم اکنون تولیدکنندگان بسیار زیادی در سرتاسر جهان در حال فعالیت هستند. هر یک از این تولیدکنندگان یک نام اختصاری یا برند دارند که سطح کیفیت و حتی قیمت تولید این شرکت ها با برند آن ها شناسایی می شود‌. قطعاً محصولات با کیفیت بازار که قیمت مناسبی دارند، اعتبار و شهرت بسیار بالایی خواهند داشت. شما باید به سراغ برند هایی بروید که با بهره مندی از علم روز سیم‌ هایی را با قدرت کیفیت بالا روانه بازار می کنند. برای خرید عمده بهتر است چندین برند معتبر را در لیست خود قرار دهید.

nn

نکات طلایی خرید اقتصادی سیم برقn

n

همانگونه که اشاره شد، سیم برق یکی از نیاز های مهم و اساسی در صنایع مختلف است که جهت بهره مندی از انرژی الکتریکی از آن استفاده می شود. سیم در تنوع بسیار زیادی است و همین مسئله خود روی قیمت عمده سیم برق تاثیر می گذارد. برای خرید عمده سیم بهتر است قبل از خرید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار بدهید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. داشتن تجربه و مهارت خرید خود مهمترین نکته‌ ای است که باعث موفقیت شما می شود.

n

اما در صورت نداشتن تجربه کافی می توانید از افراد باتجربه کمک بگیرید. یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهایی که امروزه برای خرید عمده به آن توجه می شود، چگونگی خرید کردن است. همانگونه که مستحضرید، با توجه به پیشرفت علم روش خرید نیز به صورت پیشرفته تر و مدرن تر انجام می شود. خرید آنلاین بهترین و مقرون به صرفه ترین روشی است.

n

با این روش می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای به نمایندگی بهترین محصولات تولیدی دسترسی داشته باشید. این روش خرید مزیت‌ های بسیار زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها دسترسی به نمایندگی، حذف مسافت های طولانی و دسترسی به تنوع محصولات است. همه ما برای تجارت و موفقیت در کسب و کار خود موظف هستیم تابع علم روز باشیم.

n

همین روش خرید جدید نیز به نوعی به تبعیت از مد و علم روز انتخاب می گردد. مشتریان نیز به دنبال فروشندگانی هستند که با علم و مد روز پیش می روند پس برای افزایش سطح فروش خود می توانید هم خرید اینترنتی و هم فروش آنلاین داشته باشید. چرا که با وجود دغدغه های بسیار زیاد در دنیای پر مشغله امروزی کمتر کسی وقت و حوصله کافی برای خرید حضوری دارد.

nn

نتیجه

n

آشنایی با تمامی پارامترهای که روی قیمت عمده سیم برق تاثیر دارند، به شما کمک می‌ کند تا با شناخت بیشتر و دید کامل تری برای خرید عمده سیم برق اقدام . سیم ها به عنوان محصولات مهمی هستند که ما می توانیم با کمک آن ها از انرژی الکتریکی در صنایع مختلف بهره بگیریم. همچنین ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته که روز به روز با بهره مندی از علم روز به تولید می‌ رسند، جهت بهره از انرژی الکتریکی مجهز به سیم و کابل های مخصوصی هستند.

n

حال اینکه برای خرید مقرون به صرفه نیز بایستی نکات زیادی بررسی شوند که یکی از آن ها مراجعه به مرکز فروش قابل اعتماد است. برقیجات به عنوان بزرگترین توزیع کننده انواع لوازم الکتریکی به صورت ۲۴ ساعته میزبان شما مشتریان عزیز است.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید