فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

آنتن هوایی گردان

آنتن هوایی گردان یکی از آنتن های نسل جدید است. که قابلیت چرخیدن به منظور دریافت بهتر سیگنال ها و تنظیمات مورد نظر را دارد. با پیشرفت علم، سطح نیاز انسان نیز افزایش پیدا می کند، از طرفی متخصصان و تولیدکنندگان به دنبال طراحی آنتن هایی با قابلیت بیشتر از نسل قبل و مشتریان نیز به دنبال بهترین کیفیت هستند. بهره مندی از علم پیشرفته روز در کنار ماشین آلات پیشرفته و کادری مجرب همگی پارامترهایی هستند. که به بهترتر شدن کیفیت آنتن های نسل جدید کمک می کند.

n

مدل های بسیاری از آنتن ها در بازار وجود دارد که مدل آنتن هوایی گردان جزو مدل های بسیار پر کاربرد به شمار می رود. این روزها مراکز بسیار زیادی نیز جهت رفع نیاز بازار در زمینه توزیع این محصول فعالیت می کنند. که فروشگاه برقیجات خوش آوازه ترین مرکز فروش لوازم برقی با شمار می رود. این مرکز فروش سال هاست که به صورت اینترنتی انواع تجهیزات الکتریکی اعم از آنتن های هوایی را به فروش می رساند.

nn

مشخصات بهترین آنتن هوایی گردان

n

آنتن های هوایی ان دسته از آنتن هایی تلویزیون هستند که محبوبیت بسیار زیادی دارند. این مدل آنتن، همانگونه که از نامش پیداست بایستی حتما در ارتفاع و فضای باز قرار بگیرد. تا بتواند سیگنال ها را به خوبی دریافت کند. تجربه ثابت کرده که قدرت دریافت آنتن های هوایی بیشتر از دیگر مدل آنتن ها است.  این مدل آنتن خود در دو مدل ثابت و گردان است. که مدل آنتن هوایی گردان معمولا قابلیت بهتری دارد. چرا که مدل های ثابت را به صورت راکد در یک مکان مناسب نصب می کنند و غیر قابل حرکت است.

n

اما مدل های گردان را زمانی که تلوزیون شنا مشکل نویز داشت یا کیفیت خوبی ارائه نداد می توان به سمتی که سیگنال قوی ارائه می شود، چرخاند. بهترین آنتن هوایی دارای کیفیت بسیار بالایی است و در برابر تمام شرایط آب و هوایی به دلیل نصب روی پشت بام، مقاومت بالایی دارد.

n

بی شک که در تمام مناطق کشور برای افرادی که امکان هست، آنتن را روی پشت بام نصب می کنند. حال ممکن است این آنتن در شرایط سخت طوفانی، آفتاب شدید و یا .. قرار بگیرد. پس باید حتما جنس بدنه آن مقاومت کافی را داشته باشد. وزن، ابعاد و حتی شکل ظاهری آنتن نیز باید مناسب باشد. و طراحی آن با توجه به رعایت استانداردها صورت بگیرد. منبع تغذیه و حتی نوع مشخصه گیرنده باند اهمیت بسیار زیادی دارد. که در یک آنتن خوب تمامی این نکات رعایت می گردد. در آنتن های قوی گردان تعداد خروجی باید مناسب باشد. و به خوبی قابلیت گردش داشته باشد. هنگامی که برای خرید آنتن برقی مراجعه می کنید، باید آنتنی مجهز به کابل کواکسیال را انتخاب نمایید. نحوه قرارگیری مدارها در یک آنتن استاندارد در محفظه فلزی است تا در این صورت بتواند از هر گونه پارازیت و نویز جلوگیری کند.

nآنتن هوایی گردانn

تفاوت آنتن هوایی گردان با آنتن های رومیزی

n

آنتن ها همگی جزو قطعات مخابراتی هستند. که سیگنال های الکتریکی را به موج های الکترومغناطیسی تبدیل می کنند. این محصول بر اساس نوع ساختار و نوع کاربرد انواع مختلفی دارد. مدل آنتن های هوایی پر کاربرد ترین مدل موجود در بازار هستند. آنتن هوایی چنین قابلیتی دارد تا بهتر از دیگر مدل های نظیر آنتن های رومیزی امواج را در قالب صدا و تصویر دریافت و به تلوزیون منتقل کند. قطعا می دانید که آنتن های هوایی نسبت به دیگر مدل آنتن ها برتری دارند. اما دلیل چیست؟ آیا تفاوت بین آنتن هوایی و رومیزی یا دیگر مدل آنتن ها را می دانید؟

nn

    n

  • آنتن های هوایی را همانگونه که از نامشان هم پیداست در یک نقطه بلند نظیر پشت بام نصب خواهند کرد. اما در صورتی که مدل آنتن های رومیزی تنها قابلیت استفاده در منزل و نزدیکی گیرنده دارند.
  • n

  • فاصله نصب این دو مدل آنتن کاملا با یکدیکر متفاوت است. چرا که آنتن های رومیزی را باید در نزدیکترین فاصله از تلوزیون قرار داد. برای آنتن های هوایی اینگونه نیست. اگرچه فاصله اهمیت دارد. اما فاصله قرارگیری آنتن هوایی نسبت به مدل رومیزی کمی بیشتر است.
  • n

  • کیفیت دریافت سیگنال و حذف نویزها در آنتن های هوایی با کیفیت بهتری نسبت به دیگر مدل ها انجام می شود.
  • n

  • برای تنظیمات آنتن رومیزی می توان در همان خانه به راحتی آنتن را تنظیم و یا بررسی نمود. اما در صورتی که برای تنظیم آنتن های هوایی گردان بایستی حتما به پشت بام رفت. اگرچه مدل آنتن هوایی خود در دو نوع ثابت و گردان است. که در صورتی که آنتن شما از نوع ثابت باشد بی شک امکان چرخش آن وجود نخواهد داشت. قابلیت چرخش آنتن ها به شما کمک می کنند. تا بهترین نقطه سیگنال دهی را برای شبکه های تلویزیونی خود بیابید.
  • n

n

نکات استفاده از آنتن هوایی گردان

n

آنتن هوایی گردان به عنوان پر فروش ترین مدل آنتن موجود در بازار شناخته می شود. که قابلیت چرخش دارد و روی پشت بام نصب می گردد. متخصصین بر این باورند که آنتن های هوایی کیفیت بهتری نسبت به دیگر آنتن های موجود در بازار دارند. این آنتن ها به دلیل قرار گرفتن در فضای آزاد و ارتفاع زیاد نقش موثرتری در دریافت سیگنال خواهند داشت. البته هر یک از آنتن ها مزیت ها و کیفیت خاص خود را دارند. اما در مقایسه با یکدیگر آنتن هوایی گردان ایده آل ترین کیفیت را به شما ارمغان می دهد. در هر صورت برای بهره مندی از کیفیت بالای آنتن و دریافت سیگنال باکیفیت بهتر است هنگام خرید، استفاده و یا استفاده آنتن هوایی گردان نکاتی را رعایت کنید.

nn

    n

  • آنتن های هوایی بایستی حتما در ارتفاع مناسب قرار بگیرند. تا تلوزیون را به خوبی تقویت کنند. دریافت سیگنال معمولا در ارتفاع بالاتر بهتر انجام می شود.
  • n

  • آنتن های هوایی مخصوص استفاده در ارتفاع و بیرون از ساختمان هستند. پس حتما آنتن را در بیرون از خانه و روی پشت بام یا بالکن نصب نمایید.
  • n

  • استفاده از یک کابل مناسب و بسیار باکیفیت روی کیفیت دریافت سیگنال اهمیت بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید که اگر این کابل حتی اگر تحت شرایط مختلف آسیب ببیند از کیفیت کارکرد آن کم می شود.
  • n

  • برای تقویت آنتن بهتر است یک ایستگاه ها بسیار مناسب خریداری کنید. چنانچه آنتن شما جهت دار است پس باید جهت آن به سمت ایستگاه پخش امواج باشد.
  • n

  • بهتر است تداخلات و یا موانع را برای دریافت سیگنال از بین آنتن و منبع مخابراتی برطرف کنید.
  • n

  • اگر برایتان مقدور است حتما از یک دستگاه تقویت کننده آنتن تلویزیون استفاده کنید. تا کیفیت کارکرد آنتن شما تقویت شود. یا از یک برند معروف آنتن را تهیه کنید. برای نمونه آنتن آترون یکی از بهتذین گزینه ها است.n
  • n

nآنتن هوایی گردانn

بهترین مدل آنتن هوایی گردان

n

آنتن هوایی گردان به عنوان یکی از آنتن های بی نظیر شناخته می شود که معمولا نقش مهمی را در گیرنده ها ایفا می کنند. به تشدید در آمدن آنتن ها در ازاء یک فرکانس مشخص است که به ازاء آن فرکانس نیز، ولتاژ ماکزیمم مشخصی به تولید می رسد. چنانچه طول آنتن با طول موج دریافتی یکی باشد در این صورت موج به صورت استاندارد در  آنتن قرار می گیرد.

n

تنوع آنتن ها بر اساس مدل، نوع سیگنال دریافتی، ساختار و… متفاوت است. یکی از انواع آنتن های هوایی گردان مدل آنتن جهت دار می باشد که این مدل آنتن توانایی دارد تا امواج الکترومغناطیسی را در یک جهت خاص دریافت کند و پس از آن به گیرنده ها انتقال دهد. در این مدل از آنتن ها، غلظت موج الکترومغناطیسی که به صورت متمرکز است، به منظور انتقال و دریافت در یک جهت افزایش می یابند.

n

از طرفی آنتن های جهت دار ضد تداخل قوی هستند و می توانند تنها در یک جهت تحت تاثیر دریافت موج الکترومغناطیسی قرار بگیرند. در صورتی که شما از آنتن های جهت دار استفاده کنید، فرکانس نیز تا چند برابر افزایش پیدا می کند. این‌ مدل آنتن ها با استفاده از یک تکنولوژی خاص برای استفاده در یک جهت(دریافت سیگنال یا سمت ایستگاه مخابراتی) طراحی شده اند که تنها می توان برای آن‌ جهت نیز از این مدل آنتن ها استفاده نمود.

n

با گذشت زمان و رشد علم تکنولوژی کیفیت و قابلیت این مدل آنتن ها نیز بهتر و بیشتر می شود و این رشد و ترقی نیز تنها به منظور سهولت انجام امور و استفاده بهینه تر از محصولات است. از طرفی روز به روز با افزایش کیفیت آنتن بر کیفیت سیگنال های دریافتی نیز افزوده می شود و شما تصویری صدای بسیار واضح و بدون نویزی را خواهید داشت.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید