فروشگاه تخصصی برقی جات | فروشگاه آنلاین لوازم روشنایی ، برق صنعتی ، برق ساختمانی و لوازم الکترونیک | فروش کالای برق بصورت عمده

جدیدترین مطالب

انواع لامپ پرکاربرد در بازار

لامپ یکی از مهمترین نیازهای ما انسان ها برای استفاده از نور مصنوعی است. به نوعی لامپ در صنعت روشنایی اهمیت بسیار زیادی دارد. و یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولات صنعت روشنایی به شمار می ‌رود. اما همه ما به دنبال انواع لامپ پرکاربرد در بازار هستیم که طول عمر بسیار بالایی داشته باشد.

n

نسل جدیدی از لامپ ها که هم اکنون روانه بازار می شود، با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند. و قطعاً کیفیت بسیار بالایی نسبت به لامپ های نسل قدیمی خواهند داشت. در ادامه به بررسی انواع لامپ پرکاربرد خواهیم پرداخت.

nn

بررسی انواع لامپ پرکاربرد

n

لامپ یکی از نیازهای مهم و اساسی انسان ها در زندگی روزمره است. این چشمه نور مصنوعی که جایگزین نور طبیعت شده توانست از همان ابتدای ظهور خود نیاز بشر را در صنایع مختلف تامین کند. لامپ ها به عنوان بهترین و ایده آل ترین محصولات تولید نور از دیرباز تا کنون تغییرات بسیار زیادی داشته اند. روز به روز با پیشرفت علم شاهد تولید لامپ هایی بهتر با کیفیت عالی تر بوده ایم. همچنان نیز با رشد تکنولوژی انواع محصولاتی نسل جدید باکیفیت عالی تر روانه بازار می شود.

n

اگر بخواهیم به بررسی انواع لامپ پرکاربرد پردازیم باید گفت که هر یک از لامپ ها در عصر خود یکی از پرکاربردترین و پرطرفدار ترین انواع لامپ های موجود در بازار بوده اند، چرا که با علم تکنولوژی روز آن زمان طراحی شده است و توانسته نیاز بشر را نیز تامین کند.

n

ناگفته نماند به هر اندازه که علم پیشرفت می کند، نیاز بشر نیز به همان اندازه بیشتر می شود. در رابطه با انواع لامپ پرکاربرد می توان به جدیدترین نسل انواع لامپ های کاربردی اشاره نمود که اکنون در دسترس تمامی مردم قرار دارد. به نوعی می توان گفت این لامپ ها با تکنولوژی عصر حاضر طراحی و تولید رسیده اند.

n

لامپ ال ای دی جدیدترین نسل انواع لامپ هایی هستند که با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می شود. این لامپ ها خود درست ها مدل و طرح متنوع طراحی می شود که برخی از پر کاربرد ترین لامپ های کم مصرف ال ای دی عبارتند از:

nn

پرکاربردترین لامپ های موجود در بازار

n

لامپ های زیتونی

n

یکی از انواع لامپ های ال ای دی نسل جدید شامل لامپ های زیتونی است. لامپ های زیتونی جایگزین بسیاری از لامپ های پرمصرف شده و نور بسیار ملایمی تولید می کند. این لامپ ها فاقد هر نوع مضر نظیر جیوه و ید هستند و با رعایت تمامی استانداردهای لازمه به تولید می رسند. لامپ های زیتونی دارای طراحی بسیار خاص و شیکی می باشند که می توان از آن ها برای مصارفی چون روشنایی عمومی، ساختمان های مسکونی، اداری فروشگاه ها، رستوران ها و غیره استفاده نمود.

n

این لامپ ها چون قابلیتی دارند که می ‌توان آن‌ ها را در تمامی شرایط محیطی خشک و سرد مورد استفاده قرار داد. اما بهتر است لامپ های زیتونی ال ای دی را برای تجهیزات کنترل کننده نور استفاده نکنید. طریقه نصب و یا تعویض این لامپ ها به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. ساختار بدنه این لامپ دارای چنان مقاومتی است که در برابر ضربه و خراش از خود مقاومت نشان می دهد.

nnn

انواع لامپ پرکاربرد

انواع لامپ پرکاربرد

n

لامپ های ال ای دی شمعی

n

لامپ های ال ای دی شمعی نیست مدل دیگری از انواع هایی هستند. که در لیست انواع لامپ پرکاربرد قرار می گیرد. این لامپ ها ظاهری همانند شمع دارند. و بیشتر برای دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این لامپ ها بیشتر برای لوستر و چراغ ها می باشد و ال ای دی های شمعی بی رقیب ترین نوع لامپ کم مصرف موجود در بازار هستند. که برای صنعت دکوراسیون طراحی شده اند. این لامپ ها به جهت اینکه به عنوان لامپ های تزئینی شناخته می شوند. در انواع رنگ های بسیار مختلف طراحی و توزیع می گردند. طول عمر این لامپ ها بسیار زیاد است و دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد.

nn

لامپ های پرفروش بازار

n

لامپ قارچی

n

یکی دیگر از انواع لامپ پرکاربرد ال ای دی موجود در بازار لامپ های مدل قارچی هستند. همانگونه که از نام این محصول پیداست، طراحی آن به شکل قارچ بوده و در ابعاد مختلفی تولید می شود. نوردهی این لامپ ها بسیار عالی است و پرتاب نوری مستقیم و متمرکزی دارند. این لامپ ها با کیفیت نوری استاندارد و طراحی زیبای ساختاری مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

n

همچنین میزان انرژی مصرفی کمی دارند که درصد بالایی از آن را به نور تبدیل می کنند. شما می توانید از هر نوع سرپیچی برای نصب این لامپ ها استفاده کنید، لامپ های قارچی با توجه به مقاومت بدنه خود در برابر رطوبت و دمای بالا مقاومت بسیار زیادی دارند و همچنین می توانید در مکان هایی خشک نیست از این محصول استفاده نمایید. مهمترین مزیت لامپ های ال ای دی قارچی طول عمر بالای آن ها است.

nn

لامپ مدل استوانه

n

لامپ های مدل استوانه ای نمونه دیگری است انواع لامپ های بسیار مطرح بازار هستند. شکل ظاهری این لامپ ها به صورت استوانه بوده و بر اساس میزان واردات و ابعاد در انواع مختلفی به تولید می رسند. این لامپ ها با تکنوتوژی اس ام دی طراحی شده اند و طول عمر بسیار بالایی دارند. ال ای دی های استوانه ای به سبب شکل ظاهری دارای زاویه پخش روشنایی مناسبی هستند و شما می توانید برای تمامی مکان های مسکونی، کارگاهی، تجاری، شرکتی و غیره از این لامپ استفاده کنید. طول عمر مفید لامپ های استوانه ای ال ای دی ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار ساعت خواهد بود.

nn

مزیت های بهترین لامپ موجود در بازار

n

لامپ ال ای دی یکی از جدیدترین و بهترین انواع لامپ پرکاربرد عصر حاضر است. این لامپ ها با بهره مندی از علم نوین روز طراحی می شوند. همچنین مدل های بسیار مختلفی دارند که می ‌توان با در نظر قرار دادن شرایط بسیار زیادی این لامپ ‌ها را تقسیم بندی نمود.

n

اهمیت لامپ های ال ای دی به سبب مزیت های فراوانی است که دارند. این لامپ ها متشکل از دیود هایی هستند که به نام دیود نورافشان شناخته می شوند. و دیودها نوری استاندارد و ملایم از خود ساطع می کنند. اهمیت کاربرد دیود در لامپ ال ای دی این است که تمام جریان ورودی از آن عبور نخواهد کرد. و تنها قسمتی از انرژی به نور استاندارد تبدیل می شود. ال ای دی های کم مصرف به عنوان یکی از انواع لامپ پرکاربرد موجود در بازار دارای مزایای بسیار زیادی هستند که برخی از مزایای آن ها عبارتند از:

n

لامپ های ال ای دی جدیدترین نسل انواع لامپ موجود در بازار هستند. که با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند. پس از لحاظ ساختار و عملکرد پیشرفته تر از دیگر انواع مدل لامپ ها خواهد بود.

n

لامپ های ال ای دی متشکل از رشته سیم باریکی به نام تنگستن هستند. که در برابر تمامی جریان عبوری از خود مقاومت نشان می دهند. در نتیجه این فرایند باعث می‌ شود تا میزان انرژی بسیار کمی را مصرف و همون درصد انرژی کم را نیز تمام به نور تبدیل کند.

n

ال ای دی ها همگی دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. و همین مقرون به صرفه بودن قیمت یکی از مهمترین مزیت های خاص انواع مختلف لامپ ال ای دی به شمار می رود.

nnn

انواع لامپ پرکاربرد

انواع لامپ پرکاربرد

n

ویژگی های لامپ ال ای دی

n

    n

  • لامپ های ال ای دی دوستدار محیط زیست هستند. چرا که در ساختار داخلی آن ها از هیچگونه ماده سمی و خطرناک استفاده نکرده اند. که بعدها سلامتی محیط زیست و انسان را به خطر بیندازد.
  • n

  • مهمترین مزیت بهترین لامپ ال ای دی نور بسیار ملایم و استانداردی است که از خود ساطع می کنند. این لامپ ها به گونه ای طراحی شده اند تا با دریافت انرژی کم، نور استانداردی را به تولید برساند. همین ملایم بودن و استاندارد بودن نور لامپ به چشم ها صدمه نمی رساند.
  • n

  • ال ای دی دارای ساختار خاصی است. که می تواند به خوبی نور را به صورت متمرکز در تمام فضا پخش کند.
  • n

  • تنوع لامپ های ال ای دی از لحاظ ساختار طرح و رنگ بسیار زیاد است. و از این رو مشتریان حق انتخاب بیشتری برای خرید بهترین لامپ ال ای دی خواهند داشت. ولی ما برای خرید برند لامپ نمانور را به شما توصیه می کنیم. چرا که با کیفیت ترین لامپ ها را دارند.n
  • n

n

نتیجه

n

بررسی انواع لامپ پر کاربرد به عنوان یکی از مباحث مهم در صنعت روشنایی یک مسئله بسیار مهمی است که باعث کسب اطلاعات بیشتر ما در رابطه با لامپ ها می شود. چرا که مشتریان می توانند با شناخت بهتر اقدام به خرید یک لامپ با کیفیت و درجه یک می کنند. با توجه به پیشرفت علم هم اکنون لامپ های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام با مشخصات و مزایای بسیار زیادی طراحی شده اند.

n

لامپ های نسل جدید به سبب اینکه قدرت ساختاری بیشتری نسبت به لامپ های نسل قدیمی دارند، سطح فروش آن ها نیز بیشتر خواهد بود. اما چنانچه شما قصد خرید بهترین لامپ درجه یک را دارید فروشگاه برقیجات میزبان پاسخگوی شما عزیزان می باشد. این یک فرصت استثنایی برای شماست هست آن را از دست ندهید.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید